Einesten ansiosta perheemme on paljon leppoisampi ja onnellisempi
lapsi on iloinen kun vietämme paljon aikaa yhdessä :)
t. iloinen einesmamma
Kommentit (17)
Eipä meillä silti ihan aina eineksiä syödä, mutta muutamia kertoja viikossa kyllä. Kummasti helpottaa varsinkin sellaisena päivänä, kun muutenkin on umpiväsynyt ja/tai kiireinen. Ja onhan se nyt eri asia käyttää ruuanlaittoon 5min kuin 30-60min.
Parempi itse väännetty ruoka ja stressaantunut äiti, kuin EINEKSET! Muista, tämä totuus tulee AV-raadilta yksiselitteisesti.
me syömme eineksi 1 krt viikossa. Muutoin syömme ma ja ti samaa ruokaa, ke eineksiä, to ja pe samaa ruokaa.
Eikä sen keiton tekemiseen mene edes puolta tuntia, koska käytän pakastepapuja, babyporkkanoita jne. Puolivalmisteet ovat minun ajankäyttöniksini.
ruoanlaiton tarvitse olla päivänpituinen asia...organisointikysymys.
ei tarvitse organisointia. pieni ranteen heilautus ja kas, mikroateria on valmis!
me syömme eineksi 1 krt viikossa. Muutoin syömme ma ja ti samaa ruokaa, ke eineksiä, to ja pe samaa ruokaa. Eikä sen keiton tekemiseen mene edes puolta tuntia, koska käytän pakastepapuja, babyporkkanoita jne. Puolivalmisteet ovat minun ajankäyttöniksini.
en olisi yhtä iloinen jos nakertaisin mauttomia babyporkkanoita...
ku nillle on syötetty vuosikausia kaiken maailman kamaraa ja glutamaatteja
en minä niitä lisäaineita pelkää, vaan minun lapseni eivät suostu syömään muita eineksiä kuin maksalaatikkoa. Olen se av-mamma, joka tekee pinaattiletut itse, koska lapsille ei kelpaa kaupan pinaattiletut.
Niin, lapseni toivovat aina härän ulkofilettä tai intialaista ruokaa tai jotain... Sen siitä saa, kun ei ole alusta alkaen ollut einesmamma.
Olen aina tehnyt vahvoja makuja. Lasten kaverit eivät suostu syömään meillä...ongelma tämäkin.
ku nillle on syötetty vuosikausia kaiken maailman kamaraa ja glutamaatteja
Kyllä tässä varmaan itse kukin on syöny glutamaatteja jo vuositolkulla, jopa vuosikymmeniä, ja silti ollaan elossa.
me ollaan alusta asti ollut iloinen einesperhe :) kaverit syövät meillä mielellään eineksiä. myös ne, joiden kotona on täydellisiä kotiruokaa vääntäviä palstamammoja ;)
mies kyllä kokkaillee usein ihan oikeaa ruokaa. Minä sen sijaan olen tuon iloisen einesruuan ystävä :))
olen miettinyt tuota. Käsittääkseni lapseni syövät koulussa, joten heidän on pakko syödä eineksiä. Miksi ei sitten kotona kelpaa?
me ollaan alusta asti ollut iloinen einesperhe :) kaverit syövät meillä mielellään eineksiä. myös ne, joiden kotona on täydellisiä kotiruokaa vääntäviä palstamammoja ;)
aluksi moneen kertaan ton otsikon väärin "Einsteinin..." en meinannut tajuta :D
olen miettinyt tuota. Käsittääkseni lapseni syövät koulussa, joten heidän on pakko syödä eineksiä. Miksi ei sitten kotona kelpaa?
Ettei tarvitse eineksiä syödä kaksi kertaa päivässä.
tiedä miltä tuntuu hyvästä ja tuoreesta ravinnosta saatava virkeys. Ei hyvä perintö lapsille tuokaan.
Kattelekko sä niitä perunoita kun ne kiuhuu sen 30 min? Tai kun kanat/liha/kala/ kypsyy uunissa? :D . Meillä harvoin käytetään täysin eineksiä, enkä todellakaan niitä katso pahasti, mutta ei oikean ruuan tekeminen vie aikaa pois perheeltä. Turha sellaista kakkia jauhaa.
Nyt varsinkin kivoilla keleillä on ihana grillata ulkona koko perheen voimin, tiedä senkään terveellisyydestä, mutta ainakin on koko perhe pihalla menossa mukana.
ruoanlaiton tarvitse olla päivänpituinen asia...organisointikysymys.