Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyskuvien näyttämisestä?

Vierailija
23.05.2010 |

Kaverini toi kylään tullessaan mukanaan kuvia synnytyksestään ja vauvasta. Heidän ensimmäinen lapsensa.

Meillä ei mieheni kanssa ole vielä lapsia.

Kaverini sitten näytti niitä kuviaan ja niissä kyllä näkyi kaikki mahdolllinen. Pimppi, tissit, vauva tulossa emättimestä, istukka... Mä olin aika hölmistynyt. Mieheni todella kiusaantunut. Ei kehdannut niitä kuvia katsoakaan, kun huomasi millaisia osa niistä on.

Onko tämä mielestänne ihan ok?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kiihottumaan liikaa?

Vierailija
2/17 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva saa synnyttää alushousut jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei niitä kaikkia kuvia tarvitse jokaiselle näyttää. Mielestäni intiimimmät kuvat ovat vain vanhemmille muistoksi tapahtumasta. Aina voi näyttää kuvia joissa ollaan synnärillä ja lähdetään sinne (jos sellaisia on) ja sitten kuvia joissa lapsi on syntynyt ja lepää äitinsä rinnalla ja isänsä sylissä.

Vierailija
4/17 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vauva on rinnalla tai äiti istuu keinutuolissa, mutta repeävää alapäätä ei tarvitse kuvata.

Vierailija
5/17 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hädin tuskin ymmärrän edes, miksi joku noita kuvia ottaa. Kuinka usein niitä pimppikuvia tulee sitten katsottua edes itse?

Vierailija
6/17 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

estoitta synnytysvideota. Myös perheen vanhemmat lapset saivat katsoa. Itselläni ei ollut tuolloin lapsia ja olin enemmän kuin järkyttynyt. En tosin vieläkään ymmärrä tuollaista, vaikka itselläni on jo kolme omaa lasta.

Vierailija
7/17 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyskuvien ottamiseenkin mulla on jo itseäni koskien mielipide, että ne ovat kiellettyjä. Jotain kiikkustuolikuvia joo voi ottaa, ja tietenkin kuvia vauvasta vanhempineen, mutta ei todellakaan mitään kronologista dokumenttisarjaa alakerrastani.

Ja arvaatte varmaan, mitä mieltä olen sitten synnytyskuvien näyttämisestä.

Vierailija
8/17 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asianosaisten nähtäviksi!

Vierailija
9/17 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten enpä minä olisi tuosta häiriintynyt.

Oi niitä aikoja... :-)

Vierailija
10/17 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltämättä itsekin häkellyin, kun kaverini näytti mulle vastaavia kuvia synnytyksestä, meillä ei oo edes ollu kamera mukana synnytyksessä, ollaan keskitytty itse asiaan, seuraavana päivänä ollaan sitten vauvat kuvattu ja hyvin on ehtiny.

Veljeni näytti kuvia ja valikoi kyllä tarkkaan, mitä näytti heidän vauvan synnytyksestä. Mielestäni se on huomaavaista.

Olishan se ollu tietty herkullista esitellä ekan synnytyksen jälkiä oikein valokuvista, olis sit iteki nähny, miten hurjalta näytti epparin ja repeämän jälkeen ennen ompelua.. oli kuulemma aika levällään.. ja voishan sitä sit ottaa toipumiskuviakin alapäästä: mies arveli, että näyttää lähinnä siltä niin ku olis halolla hakattu jalkoväliä....

En todellakaan ymmärrä, edes kameraa synnytyssalissa.

Vierailija
11/17 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten itse todellakaan nähnyt vauvan ulostuloa emättimestä ja välilihan leikkelyä ym.. Mies näki kyllä jotain, mut eipä kummallekaan olis kyllä mieleen tullut kuvata sitä!! Vauva rinnalla- kuvia kyllä on heti syntymän jälkeen.

Vierailija
12/17 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näkisin näitä kuvia oikein mielelläni, koska ei niitä netistäkään löydä.

Vierailija
13/17 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpeää myöhemmin silmät päästään tämän tempauksen johdosta. Taitaa olla vielä ihan muissa maailmoissa :)

Vierailija
14/17 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. birth diaries- sivustolla on, birth stories otsikon alla. Valitse graphic tai very graphic-luokittelu niin kyllä näkyy vaikka mitä.

Vierailija
15/17 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. birth diaries- sivustolla on, birth stories otsikon alla. Valitse graphic tai very graphic-luokittelu niin kyllä näkyy vaikka mitä.

Makeita kuvia.

Vierailija
16/17 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kyllä muidenkaan synnytyskuvat kiinnosta.

Vierailija
17/17 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes omasta synnytyksestäni.

Miten siinä tohinassa edes kerkeää kuvaamaan? Mun miehellä oli täysi työ kädestäpitelyssä ja juoman tarjoamisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän