Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hampurilaiset ja ranskalaiset ovat herkkuani,

Vierailija
23.05.2010 |

olenkohan ainoa aikuinen tätä lajia?

Olen siis akateemisen loppututkinnon suorittanut tutkija yliopistolta ja pidän vilpittömästi kaikenlaisen roskaruoan mausta.

Herkuttelen aina välillä käymällä syömässä pizzaa, ranskalaisia, hampurilaisia pikaruokaloissa, pizzerioissa ja ketjuravintoloissa ja ihan vilpittömästi siksi, että pidän niiden mausta. Lapselleni en ole niitä vielä tarjonnut, kun ikää hänellä on vasta yksi vuosi, mutta rupesin miettimään tuon "lasten herkut" ketjun innoittamana, että onkohan makuaistissani jotain vikaa.

Minulla ei ole ylipainoa, eikä roskaruoka kuulu päivittäiseen ruokavalioon, tykkään vain sen mausta. Olenko ainoa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Minulla ei ole ylipainoa, eikä roskaruoka kuulu päivittäiseen ruokavalioon, tykkään vain sen mausta. Olenko ainoa?

Vierailija
2/3 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös yli kolmekymppinen, akateeminen ja pikemminkin liian laiha kuin ylipainoinen. Pidän Hesen ruuasta, pitsoista, kebabkin menee.

Syömme roskaruokaa kerran tai kaksi kertaa kuussa. Lapsetkin saavat silloin roskaruokaa... Muuten syömme ihan tavallista kotitekoista ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas en pidä, syytä en tiiä - kait johtuu siitä että niistä tulee niin paisunut olo syönnin jälkeen, pidän pitsasta, mutta en hamppareista. kotona syödään 'ei suomalaisittain', eli paljon kasviksia - ei perunaa, salaatteja, tofua, kalaa tai muita merenherkkuja, välillä pihvejä.