Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi v*tutus! Mies ärsyttää niin kamalasti että harkitsen eroa päivittäin.

Vierailija
23.05.2010 |

Tuntuu että olen tunnenäivettymässä ja mies vain ärsyttää. Kaikki mitä hän tekee, sanoo tai ilmehtii; ärsyttää minua. Ja kaikkein eniten ärsyttää jatkuva vonkaaminen ja/tai kiukuttelu siitä ettei ole saanut mielestään tarpeeksi. Kun ei pätkääkään kiinnosta eikä mies herätä mitään haluja.

Kauanko tälläistä kannattaa jatkaa, missä vaiheessa on parasta todeta että erotaan vai meneekö tämä joskus ohi? Avioliittoa on takana 14 vuotta, yhdessäoloa 17 vuotta ja nyt tämä oma oloni on huonontunut jo ainakin kuukausikaupalla.

Suurimmat ärsytyksen kohteet on kotitöiden jako ( tai jakamattomuus), sitten miehen hygieniasta huolehtimattomuus ( ei pese iltaisin hampaitaan) ja ruokanirsoilu ( on kuin 2-v; ei syö mitään mistä ei tykkää ja se lista on pitkä sisältäen kaikki vähääkään terveelliset ruoka-aineet ja -lajit alkaen perunasta)

Osa näistä ongelmista on ollut pinnalla enemminkin, nyt kaikki tuntuu olevan yhtä aikaa ja minä en enää jaksa antaa periksi kaikessa. Lasten kanssa mies on läsnäoleva isä ja varsinkin vanhemman lapsen kanssa läheisempi kuin itse olen eikä hän juo tai ole väkivaltainen, mutta silti........

En halua uutta suhdetta enkä uutta miestä, haluaisin olla rauhassa ja elää omien ruokamieltymysteni mukaan. Kunpa tämä menisi ohi; tällä hetkellä en saa kiinni yhdestäkään asiasta, joka olisi suhteessa hyvin enkä yhtäkään ajatusta siitä, mihin aikanaan ihastuin. Kaikki vaan ärsyttää ja olen tosi kireä, josta mies sitten marmattaa vongatessaan taas kerran seksiä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyy, että tahdotteko sekä myötä- että VASTAmäessä rakastaa juuri tätä ihmistä. Eihän se kysy, että rakastatko, vaan tahdotko rakastaa.

Itse olen tuskaillut samanlaisessa tilanteessa (paitsi että minä olen se joka vonkaan seksiä) jo kauemmin ja tullut siihen tulokseen, että tahdon kokea elämän tuomat hankalatkin ajat juuri tämän miehen enkä kenenkään muun kanssa. Haluan nalkuttaa juuri hänelle, haluan kirota juuri häntä, haluan valittaa täällä juuri hänestä, en kenestäkään muusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme