Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen harrastuksen kevätjuhlaesitys: Aikuiset nauroivat

Vierailija
23.05.2010 |

lapselle jolla ei homma ollut hallussa, vaan joka haahuili omiaan. Onko mielestänne ok? Itse pidin hieman törkeänä. Osa aikuisista nauroi ihan kippurassa ja pyyhki silmiään ja ääneen sanoivat kaikenlaista, mm "jestas, toi yks on ihan pihalla" ja käkätystä päälle.

Kyse oli noin 5-vuotiaista lapsista ja huom! tuo haahuilija ei ollut oma lapseni, mutta tuli silti paha mieli hänen puolesta.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmentajan olisi pitänyt poistaa hänet esityksestä, mikäli ei ole harjoituksissa käynyt.

Vierailija
22/40 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..yksikään akateemisista, hyvätuloisista ja muutenkin fiksuina pidetyistä vanhemmista ei älynnyt nousta seisomaan kun ilmoitettiin että lauletaan Suvivirsi ;).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suvivirren aikana pitäisi nousta seisomaan?

T. Akateeminen ja muutenkin fiksuna pidetty

Vierailija
24/40 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan ollut reilua nauraa toisen epäonnistumiselle!

Vierailija
25/40 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hekottelu ja kikattelu ei. Lapsi kyllä myös erottaa, mikä on kannustava hymy ja mikä halvalla laittamista.

Vierailija
26/40 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: tuleva akateeminen

Vierailija
27/40 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v. lapset on suloisia ja ei kukaan ilkeyttään naurannut.

Vierailija
28/40 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta antia oiekastaan ne pikku pyryharakat, jotka ovat ihan pihalla, ei voi mitään.

Vierailija
29/40 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan nähnyt et ketään ois noussut seisomaan suvivirren aikana.

pystyn kyllä kuvittelemaan tän erään av-mamman yksin seisomassa suvivirren ajan...

Vierailija
30/40 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olipa ap:lta niin suomalainen aloitus! Olen taas kerran onnellinen että en asu perheineni Suomessa. Meillä tuollaisia esityksiä voidaan katsoa ja nauraa hyväntahtoisesti ilman että asiaan liittyy kasvojen menetyksen pelkoa tai kuvitelmia pahansuopuudesta. t. Espanjassa asuva äiti

Vierailija
31/40 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ainut esitys ole se missä tapetaan härkiä?

Nauratteko te sillekin?

Vierailija
32/40 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollenkaan suloista jos muiden harjoittelema esitys menee pilaalle jonkun haahuilijan takia joka ei jaksa tai viitsi olla paikallaan esityksen ajan.

Vierailija
33/40 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä hitlerjugendilaisista.

ei ole ollenkaan suloista jos muiden harjoittelema esitys menee pilaalle jonkun haahuilijan takia joka ei jaksa tai viitsi olla paikallaan esityksen ajan.

Vierailija
34/40 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljoa ymmärrä, etä edes halua ymmärtää.

Vierailija
35/40 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syytä en tiedä mutta sellainen on tapa. Samoin kuin jouluna Enkeli taivaan -virressä viimeinen säkeistö lauletaan seisten. Näin tehdään koska niin on tapana, ottakaa joku aiheesta kiinnostunut selville miksi näin.

Vierailija
36/40 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ihmettele jos olisi jaellut alakoukkuja kylkiluihin näille naureksijoille.

Mieheni on vakava mies ja oikeudenmukainen.

Pitäisi tehdä selväksi että lasten esitys on vakava juttu ja sielä ei suvaita naureksijoita. Yhteisön edessä se on tuomittavaa touhua.

Vierailija
37/40 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen lasten balettiesityksessä ja nauroin muiden mukana pikku sammakoille. Ihan hyväntahtoisesti, olivat 3-4-vuotiaita ja tosi suloisia näyttämöllä. Osa taisi etsiä yleisöstä äitiä ja olivat hyvin tosissaan. Jokainen pomppasi eri aikaan, mutta tosi kiva esitys oli, melkein paras kaikista! Ei ole mitään syytä loukkaantua. Enkä minä ainakaan mitä kommentoinut, nauroin vain vedet silmissä kun en muuta mahtanut. Anteeksi jos pahoitin mielesi.

Vierailija
38/40 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka nyt sattuivat laulamaan vähän epävireisesti ja eri tahtiin? Mun mielestä se lasten esiintyminen oli ihanan symppis, mutta opettaja kävi aivan kuumana kun esitys ei ilmeisesti mennyt hänen suunnitelmiensa mukaan.

Vierailija
39/40 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä niissä esityksissä joissa oli omiani että muissa. Ne on vaan niin ihani just kun unohtuvat johonkin ihan muuhun hommaan ja tädit sitten toistelevat ohjeita.

Mielessäni ei ole pisaraakaan pahantahtoisuutta pieniä suloisia esiintyjiä kohtaan, mä vaan nauran jos joku asia on hauska.

Olen omillekin lapsille opettanut että on hyvää naurua ja pahaa naurua ja että vaikka joku nauraa jollekin mitä itse tekee, ei se tarkoita mitään huonoa.

Kotonakin meidän lapset aina esiintyvät ja minä olen yleisönä ja usein sekä nauran että taputan ja kehun. Tulee ehkä parempi itsetunto näin kun on tottunut siihen ettei kaikki ole niin haudanvakavaa ja jos joku nauraa voi vaikka itse yhtyä nauruun.

Vierailija
40/40 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vika säkeistön kohdalla