Arvatkaapas mitä kolmivuorotyötä tekevä ULA-taksikeskus tienaa?
Kommentit (18)
En lentäisi persiilleni tuostakaan summasta - joistain töistä maksetaan aivan älyttömiä palkkoja.
hieman alle 2000 euroa, ehkä 1850.
Kerrotahan toki vastaus.
ja sun pitää tehdä kuussa useita yövuoroja ennenkuin pääset noihin huippuansioihin, ja lisäksi siinä vaaditaan kaupallinen peruskoulutus.
ap.
Joo voit jo kertoa, ei me tiedetä.
Minä tiedän toisia Call Centereitä, jossa kiva päivätyö ja saavat tuon saman palkan.
Monista ns. avustavista toimistotöistä maksetaan todella huonosti. Itse olin joskus kokopäiväisesti laskuttajana 1420 euron kuukausipalkalla/brutto.
Eikä taksikeskuksessa istuminen kyllä mitään kaupallista peruskoulutusta vaadi.
lisät tulee sitten lisöksi tehtyjen viikonloppu/yötuntien mukaan. Lisät vaihtelevat kuukausittain.
ja sun pitää tehdä kuussa useita yövuoroja ennenkuin pääset noihin huippuansioihin, ja lisäksi siinä vaaditaan kaupallinen peruskoulutus. ap.
kaupallista koulutusta tarvita!
Siellä oli hakuilmoituksessa että kaupallista peruskoulutusta toivotaan. Sinne hakikin yksi minun tuttu joka oli merkonomi.
Tettysti se on todella vähän, kyseessä on kolmivuorotyö! Sinne oli kuulema vielä paljon hakijoita.
ap.
Peruspalkka on peruspalkka. Yövuoroista tulee lisät päälle. Millaisiksi ansiot muodostuvat, kun nuo lisätkin on mukana? En minä ymmärtänyt, että tuo huippupalkka on vitsi, sillä kyllä lisistä voi kertyä tuohon vielä sievä summa, jolloin ansiot on työn vaativuuteen nähden ihan mukavat.
jos jotain koulutusta toivotaan, se ei tarkoita että semmoista vaaditaan. Joka paikkaan nykyään toivotaan koulutusta, liekö sit tekee paikasta jotenkin hienomman.
Toisekseen peruspalkka on peruspalkka, sillä ei ole mitään merkitystä onko työ vuorotyötä vai mitä, jos puhutaan peruspalkasta.
joten etusijalla ne ovat siellä.
Se "huippupalkka" on 2000€, minkä voi siis lisineen enintään tienata. Sielläkin oli ennen kuulema paremmat palkat.
ap.
Onneksi meillä päin sentään näissä hommissa käytetään järkeä. Itse sain juuri pestin kyseisestä duunista. Ammattia minulla ei ole.
2000€ "Huippupalkka" pitäisi irrota suhteellisen heppoisesti. Vanhassa työpaikassani tuntipalkkani oli heikompi ja lisät pienempiä, mutta tein silti n. 2400€ brutto palkkoja tekemättä yhtään ylitöitä.
11,20€ / tunti peruspalkka takaa jo kuukaudessa n. 1800€ perustiliä. Siihen kun laitat vielä lisät päälle.
vkltyöstä, veikkaan että 2000 e /kk.