Menisitkö häihin n. 3viikkoisen vauvan kanssa?
Minä olen vielä raskaana ja laskettu aika on noin kolmisen viikkoa ennen kun on hyvän ystäväni häät. En ole kaasona tai muutakaan tehtävää minulla ei siellä ole, mutta ystäväni sanoi, että hänelle olisi tärkeää, että tulisin hänen häihinsä.
Olemme olleet esikoisen kanssa häissä kun hän oli 4kk ikäinen ja kaikki meni hyvin, mutta 3viikkoinen on vielä niin pieni eikä välttämättä ole vielä mitään rytmiäkään.
Sen jo sanoin ystävälleni, että jos raskaus menee yliaikaiseksi ja vauva syntyykin vasta esim. viikkoa ennen häitä niin sillon me emme tule häihin.
Kolme aikaisempaa lastamme ovat syntyneet 2-3viikkoa etuajassa, mutta tästä raskaudesta ei vielä tässä vaiheessa voi tietää.
Kommentit (25)
Aika tuskaa kaikille, kun vauvalla oli koliikki. Muuten kai olisi mennyt aika helposti.
Me olimme siskoni häissä kun esikoisemme oli reilun viikon (9päivän) ikäinen. Kaikki meni hyvin, vauva nukkui kirkossa olon ajan ja juhlissa oli hereillä, mutta ihan tyytyväinen vaunuissa tai sylissä.
minä olin myös veljeni häissä 3 viikkoisen kanssa. kaverini työnteli vaunuja pihalla kirkon ajan. Juhlassa vauva lähes vain nukkui, ja kävin syöttämässä ison keittiön jossain sopessa, joten ruokinta ei häirinnyt ketään...
Tuskin 1 vko synnytyksen jälkeen jaksat tälläytyä juhlamekkoon, verta vuotavana.
nukkui kirkossa, mutta juhlissa taisi olla aika paljon hereillä ja katsella (oli tosi virkku vauva). Imetys oli hankalaa, kun oli tavismekko, joten kävin vessassa ja oli pullo myös. Niin, ja nämä häät olivat helmikuussa ja hyvin meni. Oltiin ruuat ja valssit ja kakut, joskus kymmenen aikaan lähdettiin kotiin.