Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö häihin n. 3viikkoisen vauvan kanssa?

Vierailija
22.05.2010 |

Minä olen vielä raskaana ja laskettu aika on noin kolmisen viikkoa ennen kun on hyvän ystäväni häät. En ole kaasona tai muutakaan tehtävää minulla ei siellä ole, mutta ystäväni sanoi, että hänelle olisi tärkeää, että tulisin hänen häihinsä.

Olemme olleet esikoisen kanssa häissä kun hän oli 4kk ikäinen ja kaikki meni hyvin, mutta 3viikkoinen on vielä niin pieni eikä välttämättä ole vielä mitään rytmiäkään.

Sen jo sanoin ystävälleni, että jos raskaus menee yliaikaiseksi ja vauva syntyykin vasta esim. viikkoa ennen häitä niin sillon me emme tule häihin.

Kolme aikaisempaa lastamme ovat syntyneet 2-3viikkoa etuajassa, mutta tästä raskaudesta ei vielä tässä vaiheessa voi tietää.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkui kirkossa, mutta juhlissa taisi olla aika paljon hereillä ja katsella (oli tosi virkku vauva). Imetys oli hankalaa, kun oli tavismekko, joten kävin vessassa ja oli pullo myös. Niin, ja nämä häät olivat helmikuussa ja hyvin meni. Oltiin ruuat ja valssit ja kakut, joskus kymmenen aikaan lähdettiin kotiin.

Vierailija
22/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tuskaa kaikille, kun vauvalla oli koliikki. Muuten kai olisi mennyt aika helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme siskoni häissä kun esikoisemme oli reilun viikon (9päivän) ikäinen. Kaikki meni hyvin, vauva nukkui kirkossa olon ajan ja juhlissa oli hereillä, mutta ihan tyytyväinen vaunuissa tai sylissä.

Vierailija
24/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olin myös veljeni häissä 3 viikkoisen kanssa. kaverini työnteli vaunuja pihalla kirkon ajan. Juhlassa vauva lähes vain nukkui, ja kävin syöttämässä ison keittiön jossain sopessa, joten ruokinta ei häirinnyt ketään...

Vierailija
25/25 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin 1 vko synnytyksen jälkeen jaksat tälläytyä juhlamekkoon, verta vuotavana.