Ihania selityksiä...
appivanhempien lempityttärenpoika meneekin intin sijasta sivariin. Alkujärkytyksestä toivuttuaan anoppi tykkäsi että hyvä juttu, kun ei se Jazka siellä armeijassa olisi varmaan jaksanutkaan kun on pieni ja heikko, äitinsäkin mielestä (kissat on; poika on kranttu tietokoneella kasvanut taikinaposki joka ei osaa edes perunoita kuoria saati että pystyisi syömään salaattia kuten muut ihmiset... äiti pilkkoo vieläkin kurkut hänen lautaselleen erikseen.) Ja nyt anoppi sitten puhuu, kuinka Jazka menee "inttiin sivariin".
Kommentit (7)
miniöitä ollut liikkeellä lähiaikoina..
no mun mummini yritti pitkään selittää mun pojan erityisluokalle menoa sillä että poika on yliälykäs. Poika itse on todennut valitsevansa siviilipalveluksen. Oikeasti se saisi vapautuksen, koska sillä on asperger, mutta katsotaan mitä tekee muutaman vuoden päästä.
Meidän mummo on yliveto;)
Suosikki pojanpoikansa kertoi muutama vuosi sitten olevansa homo ja hänellä onkin ollut jo pitkään vakituinen kumppani joka on nyt suvulle esitelty. Mummo esitteli tässä joku aika sitten valokuviaan ja sanoi tästä serkkuni kumppanista näin: "tuota poikaa mä en hyväksy oikein" mä kysyin että miks... "no, se on homo" Serkkupoika on kumminkin ihan hyväksytty ;D... puoliso vaan on homo HEH!
kaiken itselleen parhain päin! :)
-Siis ei kai tässä pointtina ollut anoppia haukkua..?
Siis jos joku asia ei mene kuten olisit halunnut, uskottele itsellesi että asia olikin parempi näin. Voit keksiä jonkun syynkin miksi olikin parempi näinpäin kuin niin miten alunperin halusit.
Huomaat pian, että elämä on paljon mukavampaa.
Kauhea kateellisuus kun anoppi oikeutetusti pitää tyttärensä lapsista enemmän kuin miniän kakaroista!!