Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini flirttailee miehelleni. Mieheni taas ei

Vierailija
22.05.2010 |

edes tajua, mistä on kyse, ennen kuin olen hänelle maininnut asiasta. Kyse ei ole turhista luuloista, sillä kaveri sanoo juuri niitä asioita, joista on minulle puhunut. Ärsyttävää siitäkin huolimatta, että mieheeni hän ei vaikutusta tee. Se ärsyttää, että kaveri ei edes ole ihastunut mieheeni, vaan haluaa ilmeisesti kiussta minua. Jos huomauttaisin hänelle asiasta, ystävyytemme päättyisi takuulla siihen. Onko sinulla samanlaisia ystäviä? Miten suhtaudut heihin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes tajua, mistä on kyse, ennen kuin olen hänelle maininnut asiasta. Kyse ei ole turhista luuloista, sillä kaveri sanoo juuri niitä asioita, joista on minulle puhunut. Ärsyttävää siitäkin huolimatta, että mieheeni hän ei vaikutusta tee. Se ärsyttää, että kaveri ei edes ole ihastunut mieheeni, vaan haluaa ilmeisesti kiussta minua. Jos huomauttaisin hänelle asiasta, ystävyytemme päättyisi takuulla siihen. Onko sinulla samanlaisia ystäviä? Miten suhtaudut heihin?

Miksi ystävä kiusaisi ja yrittäisi tyhjän takia ärsyttää? Mä en ainakaan osaisi tuollaista ajatella ystävänä. Mun mielestäni ystävien puolisot on tabuja. Myös ihan flirttimielessä.

Vierailija
2/11 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain toisessa ketjussa olisit varmaan itsekin kertomassa, kuinka flirtti piristää eikä siitä ole haittaa, mutta annas olla kun on oma mies kyseessä. Jos ei kerran kumpikaan ole kiinnostunut, niin miksei saisi flirttailla huvikseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joillekin ihan se HYMY on sitä flirttailua..

ja jos miehesi ei edes tajua.. :D reps

Vierailija
4/11 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut hyvä periaate! En todellakaan tykkäisi jos joku flirttailisi minun miehelleni. Yksi ystäväni teki niin, että meni baarissa lepertelemään ja kiehäämään minihame päällä ex-poikakaverini syliin. Hänestä tuli entinen ystävä.

Vierailija
5/11 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tommosella ystävällä et tee yhtikäs mitään! Jos hän olisi ystäväsi, hän ei tahtoisi loukata sua. Ja jos koet, että hän tekee tuota vielä pelkästään sua kiusatakseen, hän on oikeasti vain ilkeä. Et kai tahdo sellaisen ystävä olla?

Mulla oli samanmoinen tilanne tuossa taannoin. Aikani sitä katsoin, mutta sitten totesin, että en todellakaan tarvitse lähelleni niin ilkeää ihmistä, joka tieten tahtoen tahtoo loukata minua ja perhettäni. Sillä tuollainen flirttailuhan ei kohdistu pelkästään mieheen, vaan se on loukkaus koko perhettä kohtaan. Osoittaa, että tuommoine flirttailija ei kunnioita yhtään vertaa flirttailun kohteen perhettä. Hittoon semmoiset pa...set! Nykyään en edes katso häneen päin, vaan vaihdan äkkiä kadulla toiselle laidalle, jos vaikka vastaan tulee. Eikä näytä olevan ystäviä muitakaan. Kaikki tuommoiset kiertää ja kaukaa!

Vierailija
6/11 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin nainen flirttailee miehelleni varsinkin työkuvioissa eikä se minua haittaa. Ystäväni sanoo kuitenkin juuri niitä asioita, joista minun tulee tunnistaa, että hän on tosissaan asialla, minun kiusakseni. Hän kyselee mieheltäni esim. että mitä hän saa, jos hän tekee sitä ja sitä ja viittaa sillä erääseen seksiä vaivan palkaksi -episodiin, josta olemme puhuneet aikaisemmin. Ehkä se ei olekaan sitten flirttailua vaan suoraa kiusaamista. -ap

Vierailija
7/11 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti varatuille.

Vierailija
8/11 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden miesten kanssa ei flirttailla! Ei tulisi mieleenikään, vaikka minua on sanottu flirttailevaksi tyypiksi. Oikein varon ystävieni miesten seurassa, etten anna mitään aihetta mustasukkaisuuteen tai että mies luulisi minun flirttailevan saati sitten olevan jotenkin kiinnostunut.

Minusta tuollainen kaveri ei ole mikään oikea ystävä. Ehkä sulla ap on mukavampiakin kavereita? Itse en olisi vain enää niin paljon tekemisissä tuollaisen ystävän kanssa, se olisi yksi ratkaisu ongelmaan.

Vierailija
9/11 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielellään luovu yhdestäkään.

ap

Vierailija
10/11 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tuo kyllä miltään flirtiltä kuulosta.

Mitä jos relaisit?

Vierailija
11/11 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvin ystävien kesken tapana kiusoitella hyvin intiimeilläkin asioilla toisiamme sekä miehiä, että naisia. Eli juuri vaikka, jos pariskunnalla on joku seksiin liittyvä erityisjuttu, niin siitä voidaan heittää läppää, kiusoitella. Mutta tämä tehdään avoimesti kaikkien kuullen (eikä tietysti sellaisessa seurassa, jotka eivät ole niin hyviä ystäviä). Ja kyllä mä istun mun parhaan ystävän miehen sylissä ja saatan pusutkin moiskauttaa poskelle, mutta niin tekee ystäväni mun miehelle. Näistä miehistä, kun on puolin ja toisin tullut ihan yhtä tärkeitä, kuin ystävästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi