Kuljeskeleeko miehesi kotipihassa ilman paitaa?
Mieheni ei koskaan mene ulos ilman paitaa. Hänen miehestään ei ole fiksua olla ilman paitaa, edes kotipihassaan.
Kommentit (16)
minäkin olen kotipihassa bikinit päällä.
valkoiset valasvatsat kun leikkaavat ruohoa... okei, ei niitä olisi pakko katsoa, mutta väkisinkin näkee joskus vilahdukselta.
tai vaikkapa Puuhamaassa. On kyllä kroppa joka sen sallii! :) Juhlissa tai vieraammassa/asiallisemmassa kyläpaikassa ei tietenkään paitaansa riisu, muttai onneksi ole tiukkiskaan tässä asiasa.
Isäni kuljeskeli aina kotipihassa alasti, se oli ällöttävää ja hävettävää :-/
Onhan se helteillä kivampi ilman paitaa olla. Naapureitakaan ei häiritse, kun sellaisia ei tässä ihan vieressä ole.
Isäni oli alkoholisti ja mielenterveysongelmainen, joka ei paljon tekemisistään ja motiiveistaan puhunut. En siis tiedä. Onneksi meillä kävi harvoin vieraita ja yllätysvieraita vielä harvemmin.
naapurin muijatkaan varmasti pahakseen panis. Mä kyl oon monesti biksuissa. Tai yleensä biksut ja minihame.
Isäni oli alkoholisti ja mielenterveysongelmainen, joka ei paljon tekemisistään ja motiiveistaan puhunut. En siis tiedä. Onneksi meillä kävi harvoin vieraita ja yllätysvieraita vielä harvemmin.
sitten ymmärrän
Ei ainakaan vielä kukaan ole tullu valittamaan :D
Ruohoa leikatessa, saunan jälkeen tms. En mä tiedä onko se fiksua, mutta ei sillä niin väliä jos tuntuu mukavalle. Mä olen pihalla saunan jälkeen vain pyyhe ympärillä ja kesällä saatan olla bikineissä - ei paljon kiinnosta miltä se muista näyttää
Uimarannalle mennessäkin on T-paita päällä , ja riisun sen vasta siellä rannalla.
jotain fyysistä. Esim. ruohoa leikkaa yleensä ilman paitaa.