Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanotko miehellesi "kiitos" seksin jälkeen?

Vierailija
22.05.2010 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus tulee kiitettyä. Joskus meillä on sellaista, ettei kiitokselle ole aihetta..

Vierailija
2/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ei aina ja välillä pusut,halit, pää tyynyyn ja molemmat käy saman tien koisaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan.

Vierailija
4/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos rakas, olipa ihanaa", jos olen itse ollut enemmän ottavana osapuolena ja saanut vain nautiskella, mutta yleensä sanon vain "Olipa ihanaa" :)

Vierailija
5/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän panon saatuaan: Kiitos kulta~

Valitin asiasta moneen otteeseen, miten tulee vähän horatsu olo, ja jättäköön ny vielä 20€ yöpöydänkulmalle!

Silti nykyisinkin saattaa satunnaisesti kiittää... mutten enää jaksa huomioida sitä.

Vierailija
6/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mieheni aina näkee sen vaivan, että myös minä saan orgasmin seksiä harrastaessa. En saa kovin helposti, joten mies saa tosissaan tehdä käsillä töitä, mutta ei kertakaikkiaan halua harrastaa jos ei pysty myös mua tyydyttää. Ei haittaa ollenkaan, mutta koska tiedän, että olen haasteellinen, niin tulee kyllä kiitettyä jollain tapaa, kun toinen näkee sen vaivan :)

Vierailija
7/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti jos olen ollut enemmän saavana osapuolena tai jos on ollut tosi ihanaa. Miksei voisi kiittää?

Vierailija
8/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan niin kiitollinen olo...

Vierailija
9/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin tuntuu, että samantien voisi pyytää laskun, jos pitäisi kiittää. Ei tunnu luonnolliselta.

Vierailija
10/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kumpikin on antavana osapuolena.. ei oo kyllä tullu mieleenkään. Muuten kyllä ollaan lähekkäin ja sanotaankin joskus jotain kaunista, mutta kiittäminen kyllä tuntuu pikkusen yliampuvalta ja teennäiseltä...

Vierailija
11/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos käynnistä ja tervetuloa uudelleen!"

Vierailija
12/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL :-)))

Vierailija
13/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä olen harrastanut kymmenien ellen satojen miesten kanssa enkä muista ikinä kiittäneeni seksistä. Ei ole tullut edes mieleen, seksissähän kumpikin osapuoli on "antava" vaikkakin myös saava, mutta siis en ymmärrä miksi seksistä pitäis kiittää.

Vierailija
14/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi on ollut loistavaa ja olo on taivaallinen ja rentoutunut seksin jälkeen (näin ei siis todellakaan ole joka kerta). Silloin tulee kiitettyä.

Vierailija
15/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaik on kiittäneet jotka on kyenneet...

Vierailija
16/16 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ketään existä en kiittänyt. Nykyisen kanssa se on vain jäänyt tavaksi, kun ensimmäisten yhteisten seksikokemustemme jälkeen olin yksinkertaisesti niin hurmiossa että tuli kiitettyä :) En ollut aiemmin saanut orgasmia miehen kanssa, exät olivat tähän nykyiseen verrattuna hyvin itsekeskeisiä sängyssä, enkä toisaalta minäkään hirveästi vaatinut. Hävettää myöntääkin, mutta minä oikeasti luulin (ennen nykyistä miestäni), että naisen orgasmi on urbaanilegenda :D no, tuli vaan silloin kiitettyä, ja se jäi tavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän