vauva pian 10kk, eikä menkat ole alkaneet???
ja raskaustesti negatiivinen. Imetän vielä mutta kauankohan mahtavat pysyä poissa. Edellisistl alkoivat tosi pian ja nytkin kerran kuussa menkka-olo mutta mitään ei tuu.
Kommentit (11)
niin kauan kun imettää, niitä ei tule...
mutta ei kai siinä mitään pahaa ole että ei tule... nauti =D
Vauva pian 8kk. Tosi runsaat menkat! Imetän vielä 3xpvässä. Eiköhän ne sieltä pian tuu.
alkoi mullakin siinä 10kk synnytyksen jälkeen tosin niillä main lopetin imetyksen
ja imetyksen lopetin 2 kk sitten. Menkkoja ei vielä kuulu eikä näy. Raskaanakaan en ole. Mietin, missä vaiheessa pitäisi käydä gynellä.
Kyllä jollakulla oli alkanut kuukauden päästä jälkivuodon loppumisesta säänn. menkat, vaikka vauva oli täysimetyksellä. Eli ei se imetys niitä välttämättä pidä poissa. Me haluamme pian toisen vauvan, siksi jopa odotin innolla menkkojen alkamista.
imetin kumpaakin 2v. Menkat alkoi kummallakin kerralla vasta 6kk imetyksen lopettamisen jälkeen.
sillä mulla tuli ensimmäiset todella niukat menkat jo 4-5 vkoa synnytyksestä ja viikon sisällä alko taas toki nuo vuodot ( jos niiksikään nyt voi sanoa) kesti max 2 päivää mut kuiteskin ja täys imetyksellä mennään :) joten kai mä vaan oon niin hedelmällinen ;)
sillä mulla tuli ensimmäiset todella niukat menkat jo 4-5 vkoa synnytyksestä ja viikon sisällä alko taas toki nuo vuodot ( jos niiksikään nyt voi sanoa) kesti max 2 päivää mut kuiteskin ja täys imetyksellä mennään :) joten kai mä vaan oon niin hedelmällinen ;)
Itelläki oli noin, 1kk jälkiv. loppumisesta niukka vuoto, samoin 2kk. Sen jälkeen ei mtn, kunnes nyt oikeen kunnon menkat. Ekat menkat on kuulemma tosi runsaat (ei ehkä kaikilla) ja todellakin pitää paikkansa. Kolmatta pvää tosi runsas vuoto, joka vessareissulla saa vaihtaa siteen. No en valita, olen tyytyväinen niiden alkamisesta :D
t:4
imettänyt olen 10kk-1v.