Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko teille koskaan tullut sellainen olo, että

Vierailija
21.05.2010 |

yhtenä kauniina päivänä mikään ei ole kuin ennen? lähdet ulos, menet paikkoihin joihin olet tottunut menemään ja tapaat ihmisiä joita olet tottunut tapaamaan. mikään ei kuitenkaan ole enää kuin eilen. paikat näyttävät erilaisilta ja ihmisetkin ovat jotain ihan muuta kuin luulit.

onko teille koskaan käynyt näin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanotaan aikuistumiseksi. Jonain päivänä se teinidisco on vaan liian nuoria täynnä, sitten huomaa ettei pääkadulla olekaan enää kauppaa X, vaan se on muuttanut jo viime kuussa jonnekin muualle, mutta sitä ei oo vaan tarvinnut, niin siksi on jäänyt huomaamatta.

Vierailija
2/10 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kyllä lähemmäs 40-v mutta voihan tietty olla että olen ollut lapsenmielinen koko elämäni.

oikeasti, tuntuu kuin elämältä olisi kadonnut jotain lopullisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin näet asiat/ihmiset/jne nyt ihan erilailla kuin aiemmin. Täytin juuri 30v, samoihin aikoihin vaihdoin työpaikkaa.

Vierailija
4/10 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä puolestani olen huomannut, että ihmiset ympärilläni eivät olekaan sitä mitä olen kuvitellut heidän olevan!

luulin siis tuntevani ihmisiä mutta epäonnistuinkin siinä perinpohjaisesti.

Vierailija
5/10 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jonkun äkillisen järkytyksen jälkeen voisi tuntua että mikään ei ole niin kuin ennen. Minulle ei onneksi ole vielä käynyt niin.

Vierailija
6/10 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on muuttunut, ja minä kaikkein eniten. Värit ovat haalistuneet.

Vierailija
7/10 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"värit ovat haalistuneet". Apua. Itse en ole kokenut vastaavaa, mutta joskus noin 18-vuotiaana joulu ei ollut enää samanlainen, vaikka olen edelleen aivan jouluihminen.

Vierailija
8/10 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"värit ovat haalistuneet". Apua. Itse en ole kokenut vastaavaa, mutta joskus noin 18-vuotiaana joulu ei ollut enää samanlainen, vaikka olen edelleen aivan jouluihminen.

Vierailija
9/10 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä puolestani olen huomannut, että ihmiset ympärilläni eivät olekaan sitä mitä olen kuvitellut heidän olevan!

luulin siis tuntevani ihmisiä mutta epäonnistuinkin siinä perinpohjaisesti.

Mullakin ihan sama juttu! Tajusin, että kaikki niin sanotut ystävät ei olekkaan sitä mitä olin luullut heidän olevan.. ehkä olen itse aikuistunut ja he eivät?

Vierailija
10/10 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoa, ja sit sitä toista nussiaa nussi vielä toinen. Se ei ollut kuin ennen...pelottavaa...