Olenko ihan vanha kurppa kun olen täyttänyt 38v kun vauva syntyy?
On toinen ja viimeinen lapsemme. Esikoinen syntyi kun olin pikkuisen alle 34v. Toinen syntyy kun olen juuri täyttänyt 38v.
Kommentit (50)
täällä eräs joka on pyörittänyt työn, lapset ja opinnot kaikki kolme yhtä aikaa.
Ikä on aika pitkälti korvien välissä. Eikä 38v. ole muutenkaan vanha. Täällä tosin voidaan olla asiasta montaa mieltä, kun paikalla on niin paljon 2-kymppisinä äidiksi tulleita, vain perhe-elämää pyörittäneitä (ei opiskelleita tms.).
ja ainahan voit kompensoida sitä hyvinistuvilla, kalleilla vaatteilla ja pukemalla lapset paremmin kuin kouluttamaton white trash.
white trashia. Kyllä kuule noita nelikymppisiä white trash mammoja pienten taaperoiden kanssa näkee ostareilla hyvin usein. Hello Kitty-verkkarissaan.
ja ainahan voit kompensoida sitä hyvinistuvilla, kalleilla vaatteilla ja pukemalla lapset paremmin kuin kouluttamaton white trash.
hieman erilaisia päihteitäkin ja muutenkin ns. itseään etsiessä? Ettei silloin 40v vielä olekaan ammattia mutta lapsen tahtoo kuitenkin. Ei ole rahaa ja työnä on siivoojan pätkätyöt. Millä sitä sitten kompensoidaan?
Lapsensaamisikä kun ei todellakaan kerro koulutustasoa eikä paljoa muutakaan.
en ainakaan aio olla vanha kurppa vaikka saan kolmannen ja täytän silloin 38! Se ei ole ikä vaan mielenlaatu.
Terveisin 41-vuotias äiti, joka omaa sen verran itsetuntoa, ettei välitä ollenkaan siitä, mitä muut ajattelevat ja tietää, mikä äitiydessä on tärkeintä:)
Onnea!
0ja tuskinpa missään seuloissa "kiinni" jäät. Onnea:-))!
Ei nuorena äidiksi tulo sulje pois opiskeluja.