Minut ryöstettiin kylässä
Olin kahvilla poikani hoitopaikassa ja jätin kassini noin 15 minuutiksi sinne, kun olimme lasten kanssa ulkona. Sehän riitti jompikumpi perheenjäsenistä pölli 105 euroa lompakostani. Kahvikuppi maksoi siis 105€, hiukan kallista.Harmittaa vietävästi.
Kommentit (55)
Ja arvaa tunnustaako se saatanan alhainen pitkäkyntinen ikinä??Lapsi ei enää ole siellä hoidossa.En olisi ikinä uskonut!
Jos minulla noin paljon rahaa lompakossa en ikipäivänä jättäisi laukkuani vartioimatta, olkoon vaikka kuinka tuttuja tyyppejä.
Mitä tästä opimme? Nykyään ei voi luottaa kehenkään...
Ja tuo 5euroa oli reppuni pohjalla. ap
oli hiukkasen enemmänkin, siksi tuo s-tanan varas varmaan luulikin, että voi viedä, niin etten huomaa. Ja huom asun pienessä kylässä, jossa ihmiset ovat ovet auki, luottavaisina. Oli sitten viimeinen kerta kun tuonne menen kylään.ap
Juu, omaa tyhmyyttä, että jätin kassini, kun luotin noihin ihmisiin, no, enää en luota. ap
on hävinnyt 105€, kumpikos teistä sen vei? Ei, kyllä nyt vain toivon, että elämä opettaa sitäkin varasta.
perähikiällä, mutta sitenhän alentuisin tuon paskiaisen tasolle...Ei tulisi ikinä mieleenikään mennä toisten kassille.
jos tiedän, että joku/jotkut on varmasti vienyt rahaa lompsasta, tietysti sanoisin siitä!
Suurkaupungissa asuvalle tuollainen laukustaan kiinnipitäminen on arkipäivää. Ikinä en täällä jättäisi mihinkään. Työpaikallakin laukku lukollisessa kaapissa omassa huoneessa.
Pikkukylässä asuva luulee tuntevansa kaikki siellä ja luottaa kaikkiin. No, ennenvanhaan tuollainen ehkä toimi, mutta ei tänäpäivänä enää. Kyllä se raadollisuus palajstuu teillekin siellä peräkylillä aikanaan...
t.8 ja Hesassa asuva
koska laskin ne rahat ennen sinne menemistä ja se vitosen seteli oli kassin pohjalla, jätskirahana. ap
Jos sä tiedät, että se oli jompikumpi ni tottakai sä menet ja kysyt asiasta! Eihän sun sitä hävetä tarvii. Haloo!!! Ja tottakai ilmotat poliisille. Miksi jättäisit asian tähän? Mä kyllä luulen, että koko juttu on päästä keksitty, tai sä et vaan tiedä onko nää ihmiset niitä varastanu.
tai sit ap on tyhmä, joka vaan valittaa, eikä tee asian eteen mitään.
Soitat sinne, ja sanot että otat yhteyden poliisiin jos rahoja ei palauteta. Ja lapsen otat pois hoidosta heti!
Ei kai tällasessa tapauksessa toimimisessa ole mitään epäselvää!
RYÖSTÖ on varastamista, jossa käytetään väkivaltaa.
ja Turussa, enkä jätä laukkuani normaalisti mihinkään vartioimatta, mutta nyt olin kahvilla, lapseni hoitotädin luona, enkä olisi ikinä uskonut, että siellä käy noin. Raadollisuus pikkukylistä on kyllä jo paljastunut, täällä ihmisten välittäminen toisista on usein kateutta ja uteliaisuutta. Suurkaupungissa ollaan rehellisesti välittämättä, täällä teeskennellään, että välitetään. Sitäpaitsi sinusta välitetään, kun sinusta hyödytään.
sehän olisi tosi tyhmä tehdessään noin. Sitäpaitsi, sen pitäisi olla todella paatunut varas ottaakseen ton riskin, että et nostaisi jutusta mitään hälyä, lisäksi pystyisi olemaan edessäsi kuin ei mitään? Eihän toikaan ole kiveen kirjoitettu, siltikin epäilen että se sen tytär on tuon tehnyt. Hyi, minkälaisia ihmisiä sitä onkaan!
Mua vituttaa niin, että jos olisin sinun asemassasi lavastaisin ton tilanteen ja tekisin niille ansan.
Menisin taas "kahville", jättäisin laukkuni vahtimatta. Vaan, tällä kertaa laukkuun olisikin asennettu hälytin joka alkaisi huutaa kun sitä yritetään koskea,ottaisin vielä tumman laukun jonka päälle sutisin vähän mustetta, se ei lähde ihan äkkiä käsistä.
ja luuletko, että tuollaisen summan viejä tulee koskaan tunnustamaan tekoansa, ei tasan tarkkaan tule. Varmaan löytyy muitakin keinoja, maksaa potut pottuina, hoitotäti ei ole missään määrin noudattanut vaitiolovelvollisuuttaan, tiedän muista hoitolapsista kaikenlaista, mitä minun ei kuuluisi tietää...jos tämä nyt alkaa niin potuttamaan...
Varsinkin kun tuo tytär juuri puhui, ettei ole rahaa omaan asuntoon jne. Hyvä idea tuo hälytin tosin en taida noin kalliille kahvikupille toiste poiketa. ap
ulkona ja sisällä kävi vain hoitotäti ja hänen tyttärensä(aikuinen)