Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut ryöstettiin kylässä

Vierailija
21.05.2010 |

Olin kahvilla poikani hoitopaikassa ja jätin kassini noin 15 minuutiksi sinne, kun olimme lasten kanssa ulkona. Sehän riitti jompikumpi perheenjäsenistä pölli 105 euroa lompakostani. Kahvikuppi maksoi siis 105€, hiukan kallista.Harmittaa vietävästi.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tädistä,vaikka lupasi soitella.

Vierailija
2/55 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin itse ollut se varas, eikä tiedä enää mitä selittäisi.

Vetkuttelu siltä eukolta ei kuulosta lupaavalta.

Rikosilmoitus kehiin, ellei rahojasi palauteta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

idis, olisi kiva katsoa, kun varkaan sormet olisivat poikki!

Vierailija
4/55 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sanot näin:

Lapsi ei enää ole siellä hoidossa.En olisi ikinä uskonut!

Ja sitten kerrot, että olet juuri tullut sieltä, tehnyt vain jotain kotitöitä vähän. Ihanko tänään irtisanoit hoitopaikan vai alkoiko kesäloma ajoissa?

Lapsi ei ole enää siellä hoidossa, vaan kävimme siellä kahvilla ja siellä lapseni leikki hoitokavereittensa kanssa. Joku sanoi, että olisin vain olla möllöttänyt, enkä välittänyt siitä, että rahani vietiin, siihen vastasin, että en ole olla möllöttänyt vaan siivonnut ja kokkaillut. Ja tottakai välitän siitä, etä minulta viedään tuollainen summa, oli vain vaikea päättää, mitä voin asialle tehdä.

Vierailija
5/55 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täti lupasi selvittää asian. Epäili kyllä että lapset ovat siellä kassilla käyneet..ap

Sillähän on vaan yksi lapsi, eli se oma tyttärensä? Sanoit, että sisällä ei käyneet koko aikana kuin he kaksi. Hoitotäti ja tämä tytär?

kun olin lasten kanssa ulkona.

Vierailija
6/55 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täti lupasi selvittää asian. Epäili kyllä että lapset ovat siellä kassilla käyneet..ap

Sillähän on vaan yksi lapsi, eli se oma tyttärensä? Sanoit, että sisällä ei käyneet koko aikana kuin he kaksi. Hoitotäti ja tämä tytär?

kun olin lasten kanssa ulkona.

Selvisikö rahojesi varastaja?

Vierailija
7/55 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tuo soittaa tänään.

Vierailija
8/55 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä muutamat itkut tuli eilen tuon takia väännettyä, ja sinisilmäisyys karisi kummasti. Miten joku kehtaa edes mennä vieraansa kassille? No, tuo lupasi soittaa asiasta, niin odotan nyt maanantaille ja jos ei mitään kuulu, teen rikosilmoituksen. ap

Vierailija
9/55 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puheeksi :(

Vierailija
10/55 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mm.täältä saatujen "kannustavien" kommenttien ja parhaan ystäväni kanssa juteltuani ajattelin, että mitä sitä jättää sanomatta, koska muutenhan varas luulee, että voi moista tehdä jatkossakin. ap

Vierailija
11/55 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mm.täältä saatujen "kannustavien" kommenttien ja parhaan ystäväni kanssa juteltuani ajattelin, että mitä sitä jättää sanomatta, koska muutenhan varas luulee, että voi moista tehdä jatkossakin. ap

Minä olen sellainen että jään sitten suremaan asiaa itsekseni pitkäksi aikaa. jotenkin on niin vaikea kestää ihmisten vihaa. Vaikka se toinenhan,varas,on tehnyt väärin, kuten sinunkin tapauksessasi.

t.50

Vierailija
12/55 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon sen verran arka konflikteihin, että yleensä nielen harmitukseni ja annanolla, vaikka toinen olisi ollut kuinka törkeä ja valehtelisi päin naamaa.

Vierailija
13/55 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä ei ole sinun syytäsi, vaikka saatat myötäelää varkaan häpeää. Sinulta on viety jotain sinulle kuuluvaa ts. toinen on loukannut yksityisyyttäsi. Ei sinun tarvitse sellaista hävetä tai puolustaa ja kärsiä siitä itse taloudellisena tappiona.

Vierailija
14/55 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa eniten ärsyttää nyt ap:n asenne. "Kallis kahvikuppi ja jätän asian sikseen". Olet typerys.

Jos olis mulle käynyt, niin en itkisi täällä, vaan olisin samantien soittanut hoitopaikkaan ja tietty poliisille tarpeen vaatiessa.

Vierailija
15/55 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa eniten ärsyttää nyt ap:n asenne. "Kallis kahvikuppi ja jätän asian sikseen". Olet typerys.

Jos olis mulle käynyt, niin en itkisi täällä, vaan olisin samantien soittanut hoitopaikkaan ja tietty poliisille tarpeen vaatiessa.

ja kertoi, mitä oli tapahtunut. Pari viestiä taaemmaksi, niin tiedät, että odottaa maanataihin ja mikäli asia ei selviä, tekee rikosilmoituksen. Turha alkaa arvostelemaan toista, jos ei viitsi edes koko ketjua lukea, eikä tiedä asian nykyistä tilannetta.

Vierailija
16/55 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole samanlaisia kuin SINÄ.

Joku saattaa järkyttyä pahastikin, kun joutuu rikoksen uhriksi.

Ihmiset ovat erillaisia, onneksi.

Vierailija
17/55 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siellä hoitolapsia, että olisiko joku niistä voinut ottaa, vaikka ei varastamismielessäkään?

Vierailija
18/55 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyläpaikassa, kuka vei rahat?

Vierailija
19/55 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne joku sieltä oikeasti pölli, niin onpa hoitopaikka.

Vierailija
20/55 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mielummin poliisille kuin meille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä