Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kadu että tulin äidiksi 18v

Vierailija
21.05.2010 |

ja toisen sain 19v:na. Ja ihan "tehtyjä" oli molemmat, ei vahinkoja. Nyt 16 ja 15v nämä lapset.

Olen erittäin tyytyväinen ja ylpeä että olen tässä vaiheessa äitiyttäni. Se tulee joka kerran mieleen nähdessäni ikäisiäni joilla vasta vauva/pieni lapsi. En haluaisi olla enää niin "kokematon" tässä iässä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno poika, armeija käytynä, hyvä ylioppilastodistus ja opiskelupaikka sieltä mistä halusikin. Lisäksi hänellä on oikein mukava tyttöystäväkin. Joten elämä hymyilee :) Ei hullummin teiniäidin lapselta, joka ei todellakaan ollut suunniteltu.

Nyt 38-vuotiaana minulla on lisäksi kaksi nuorempaakin lasta, nuorempia vasta vauva. Joten kokemusta löytyy sekä nuoresta äitiydestä että "vanhana" äitinä olosta. Kummassakin on puolensa, joten on niiiiin turhaa väitellä mikä ikä on paras.

Vierailija
2/13 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen erittäin tyytyvänen, että perustin perheen vasta yli 30 v.

ei tällasissa asioissa ole olemassa oikeaa ja väärää, vaan jokainen elää elämäänsä niinkuin parhaaksi näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleinen totuus on että ihan kamala katastrofi saada lapsia nuorena, oikea ikä on kolmekymppisenä. Sanoinpa vaan että näin pitkällä ollaan, enkä vieläkään koe että olin nuori ja tyhmä enkä toivo samaa omille lapsilleni. Vaikka ilmeisesti pitäisi. Tekisin saman uudestaan.

t. ap

Vierailija
4/13 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 2, joka täytti eilen 41 v ja kantaa nelosta vatsassaan

Vierailija
5/13 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen on oman onnensa seppänen ja elää ja lisääntyy niin kuin parhaaksi näkee. ei ole olemassa oikeaa ja väärää.

Vierailija
6/13 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on 5 lasta tähän ikään mennessä, aion synnyttää kyllä vielä nelikymppisenä jos mahdollista.

t. ap

t: 2, joka täytti eilen 41 v ja kantaa nelosta vatsassaan

Vierailija
7/13 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nyt on äiti. On niin uskomattoman järjetöntä väitellä oikeasta iästä kun semmoista ei ole. Pääasia että hoitaa kakaransa kunnolla ja antaa lapsilleen hyvän lapsuuden. Piste. t. 3

Vierailija
8/13 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 v. niin se vaan on mun elämä mennyt ja hyvä niin. en tunne itseäni vanhaksi ollenkaan, olen fyysisesti paremmassa kunnossa nyt lähes 50 v kuin olin 20 v.

hyvin jaksaa ravata rapuissa ja roudata pyykkejä yms.

Vierailija
9/13 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teilataan aivan kaikki, joten aivan sama mitä teet, mikä olet tai mitä olet jättänyt tekemättä tms. :)

Vierailija
10/13 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten asiat ottaa :) Jotkut haluavat lapsia nuorena jo ja toiset sitten vähän vanhempana. Mitä väliä muiden mielipiteistä. Pääasia että itse on tyytyväinen!

t. 22v 2 lapsen äiti.

Vierailija
11/13 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt on minulla ikää 33v ja saan taas vauvan. Nyt olen ollut paljon väsyneempi raskaus-aikana kuin sillon ekan kanssa. Mutta, ei siinä muuten ole mitään väliä missä iässä on. Toivottavasti saan vielä tämän jälkeenkin lapsia. t:Onnellinen mami

Vierailija
12/13 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena lapsen saaneet vanhenevat sosiaalisesti vanhana lapsen saaneita enemmän eli pikakelasit yhden vaiheen ja saat tilalle pitkän mummoutumisen.

Vierailija
13/13 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en nuorena lapsia saanut. Aikuisena saattoi tarjota heille enemmän kuin silloin, kun itsekin vielä oli lapsi.