Menkat kesti yhden päivän
Mitä tämä on? Alkaako vaihdevuodet 35-vuotiaana vai onko tämä jotain muuta?
Kommentit (6)
Mun käsityksen mukaan ne reagoi stressiin.
Esim. mulla oli yhden päivän menkat, kun menin naimisiin. Siis todella runsaat. Seuraavana päivänä loppuivat kuin seinään.
Huhtikuussa kun mun omainen kuoli, menkat alkoi seuraavana päivänä ja kesti 10 päivää. Yleensä ne kestää 6 pvää.
Menkat kesti muutaman päivän, mutta olivat niukemmat kuin yleensä. Onneksi tein testin. Lapsi nyt 9 kk. :)
Mutta ei oireita, enkä oikein usko.
Onko muita vaihtoehtoja?
Oon syönyt tässä muutaman päivän aivan karseita myrkkylääkkeitä ja kävin röntgenissä, juuri sen takia että on menkat. Toivon todella etten olisi juuri nyt raskaana, vaikka muuten sitä niin kovasti toivoisinkin. Sieltä ei voisi tulla mitään kunnollista ulos tämän myrkytyksen jälkeen :(
Enkä tosiaan usko että olisin. Onko mitään muuta järkevää selitystä? Onko tällainen yleistä? Onko muilla käynyt näin?
Oon turvoksissa kuin mikäkin pallo ja menkat vaan jumittaa.
Noista 1 ppäivän menkoista nyt jo pari viikkoa. Raskausoireita ei minkäänlaisia, mutta tein testin. Vahvaa negaa näytti kuten arvasinkin.
Välivuotoa ei, koska oli selvästi yhden päivän oikeat menkat
Hormonihäiriö - mistä sellainen johtuu? Mitään kummallista elämäntavan muutosta ei ole ollut. Yleensä mun menkat kestää about 7 päivää, joten oli todella poikkeuksellista..
Oon pikkaisen huolissani, kun en ymmärrä koko juttua.
ap