Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PHILIPS AVENT rintapumppu

Vierailija
21.05.2010 |

käsikäyttöinen. Onko hyvä rintapumppu ? :) Ajattelin ostaa tuon käytettynä, haluan ensin kuulla teidän mielipiteenne laitteesta :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista minulla ei ole kokemusta, mutta tämä pumppu on ollut hyvä. Helppo koota ja käyttää. Itse ostin pumpun uutena ja siinä tuli mukana myös "varaosia", joita ei kuitenkaan ainakaan vielä ole tarvinnut. Mukana oli myös kaksi tuttipulloa. Tällä voi myös pumpata suoraan Aventin tuutipulloon tai erikseen myytäviin Aventin "rasioihin", joihin saa kannen päälle. Nissä maito on helppo vaikkapa pakastaa.

Suosittelen!

Vierailija
2/14 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumppu olisi tosi kätevä, saisi maitoa varastoon. Lähinnä olen pumppua ajatellut tuon maidontulon takia. Itseni mielestä maitoa ei välttämättä tule enään niin yhtä paljon, ja ajattelin jos pumppauksen avulla saisi lisättyä maitoa. Vauva 4kk ja imetän lapsentahtisesti :) Olen lukenut noista pumpuista, että käsikäyttöinen paljon parempi kuin sähkökäyttöinen. Perusteluina olivat vissiinki se, että käsikäyttöisen kanssa saivat maitoa paremmin/enemmän(?) herumaan tai jotai tuollaista. Te, jotka myytte pumpun, kuinka paljon pyydätte?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt kaupitella 30€ hintaan pumppua. On tosiaan ihan uuden veroinen, n.4kk vanha ja muutaman kerran käytetty.

Vierailija
4/14 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä pumppu. Kahdesta muustakin kokemusta ja tuo on ihan paras. Itse pumppasin omalle pakkaseen ja luovutukseen liki 30kg. Ilman mitään jännetuppitulehduksia :) Aventilla rinnat tyhjenee tosi nopeasti ja hyvin ja on helppo pumpata, kun siinä on se kahva.

Huutiksessa noita on varmaan useampiakin myynnissä! Katso vaan, että varatiivisteet ja ventiiilit on mukana. Se pikkuriikkinen valkoinen läppä on ehdottomasti oltava, muuten ei toimi!

Vierailija
5/14 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä kun katson rintapumpun kuvaa, niin en näe mitään valkoista läppää :o

Vierailija
6/14 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siellä pumpun sisällä. Ei näy kuvista. Jotenkin se lääppä pitää huolen siitä, et pumpussa on alipainetta.

Vierailija
7/14 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voin myydä mielelläni pari kertaa käytetyn n. vuoden vanhan pumpun :).

Vierailija
8/14 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sähkökäyttöinen josta saa myös paristo/käsikäyttöisen. Ihan hyvä ostos oli, hintansa väärti :)

Vierailija
9/14 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pumppasin sillä 6kk kaiken maidon vauvalle. Paljon parempi kuin se Ainun - tosin siitäkin taitaa olla jo uudempi versio

Vierailija
10/14 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole muista kokemusta, mutta hyvin toimi tuo. Itse pumppasin silloin tällöin (max kerran viikossa), en tiedä, olisiko sähkökäyttöinen ollut kivampi, jos pumppaustarvetta olisi ollut oikeasti paljon?

Erityisenä plussana muuten Aventin pulloista sanoisin, että ne ovat todella pitkäkäyttöisiä. Meillä ne olivat pitkään matkakäytössä, kun niissä on kierrettävä vesitiivis kansi. Ja koska ne ovat leveitä ja matalia, taapero voi hyvin juoda niistä kuten mukista sitten, kun ei enää käytetä tuttiosaa. Ja niihin saa ostaa myös nokkaosan, jos tarvitsee.

Vierailija
11/14 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankin paras pumppu käsikäyttöisistä.

Ja minullakin olis myytävänä uudenveroinen pumppu kaikkine tarvikkeineen :)

Vierailija
12/14 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää mielestäni vain sillointällöin pumppaamiseen. Riippuu tottakai maidon tulosta.Itselläni tuli käsikäyttöisestä pumpusta jännetuppitulehdus. Enemmän kun jouduin pumppaamaan koin, että sähkökäyttöinen oli tosi hyvä. Sinänsä Avent on minusta hyvä pumppu.

Vierailija
13/14 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pumppasin joka päivä ja n.7 minuuttia meni kun pullo oli täysi. Heruin maitoa aika hyvin eikä pumppaaminen onneks käyny ranteeseen. Ja kannattaa tietysti opetella kummallakin kädellä sen käyttö.

Vierailija
14/14 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä hankinta (kysyjälle vastaus tulee kyllä myöhässä, mutta joku muu saattaa hyötyä.) Minäkään en tiennyt, että mulla tulee niin paljon maitoa :). Mulla useampi lapsi, ja ostin eka jonku ainu-pumpun joka oli aivan surkea aventiin verrattuna. Avent irrottaa maidon helposti ja nopeasti.