Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin väärällä alalla, niin väärällä alalla...

Vierailija
20.05.2010 |

NIIIIN väärällä alalla!!! Tuntuu kuin en löytäisi paikkaani ollenkaan tästä maailmasta. En pysty vastaamaan työelämän haasteisiin, en kykene ottamaan vastuuta, en työskentelemään lasten kanssa, en hoitoalalle, en kaupalliselle, en toimistotöihin. Ja pahinta on se, että olen yli 40 v.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti voisitko jotenkin olla oma herrasi. Yrittäjä? esim. siivousyrittäjä tai perhepäivähoitaja. Kotikutsumyyjä? Näihin ei tarvi ottaa mitään isoja henkilökohtaisia riskejä...

Vierailija
2/9 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistumisen tunnetta vain harvoin, "flow" ei koskaan. Nuo yrittäjän taloudelliset riskit ne vasta pelottaakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä asiat saavat sympatiasi? Mitä asioita seuraat eniten?

Millaista elämäsi on ollut tähän saakka, jos et tuossa iässä tiedä, mitä haluat?

Vierailija
4/9 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko elänyt koko ajan vain muita varten tms?

Vierailija
5/9 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekavaa on ollut elämä ja olen ollut alisuoriutuja aina eli tehnyt ihan suorittavaa työtä, joka ei vastaa koulutusta. Kun sain tarpeekseni siitä, ajattelin kokeilla omaa alaani, mutta en sitä kestä. En tajua, mitä seuraavaksi. Haaveita on, mutta en rohkene niitä toteuttaa.

Vierailija
6/9 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa asiaa. Olen kaupallisella alalla ja välillä suorastaan ahdistaa jatkuvan kasvun haaliminen.

En kuitenkaan ole täysin varma mitä haluaisin tehdä eikä elämän suunnan vaihtaminen tässä iässä (myöskin yli 40 v) käy enää niin helposti kun on rajoittavia realiteettejä.

Toivottavasti löydät etsimäsi ja pääset joskus tavoitteeseesi.

Vierailija
7/9 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee jotain jota olet kauan miettinyt. Yleensä sitä ei kadu, että uskaltaa.

Vierailija
8/9 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 35 v. ja ihan eksyksissä

Vierailija
9/9 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun ajattelin, että teen nyt jotain, mikä antaa myös sisältöä elämään, mutta enpä kestäkään tätä. Sisältö on tuonut myös huolia, riittämättömyyttä, epävarmuutta ja jatkuvaa epäonnistumisen tunnetta.

ap