Mitähän meidän avoliitostamme ajan kanssa oikein tulee
Just äsken ihan tavallinen kohtaus parisuhde-elämästämme. Eli kun vihdoin on vähän luppoaikaa (lapset päikkäreillä tai jossain hoidossa ja ollaan kahdestaan eikä kuolemanväsyneitä) niin mies tuli kiehnäämään ja olisi halunnut seksiä. Mua ei YHTÄÄN huvittanut enkä jaksanut enkä viitsinyt ja yritin siinä sitten vaan viritellä keskustelua jostakin mielestäni mielenkiintoisesta aiheesta. No, miestä taas keskustelu ei kiinnostanut laisinkaan.
tällaista tää on aina, nuo menee välillä vaan toisinpäin, eli mä ensin yritän jutella ja kun miestä ei huvita jutella hän ehdottaa seksiä ja mua ei taas se huvita.
Eli lopputulos: mulla ei ole keskustelukumppania eikä miehellä seksiä.
Toisinaan tulen vastaan, meillä ON seksiä noin kerran - pari kuukaudessa. Keskusteluja ei kyllä ole niinkään usein, hyvä jos muutaman kerran vuodessa (jos ei puhuta tavallisista "mitä ostetaan kaupasta"-keskusteluista)
Kuudes vuosi yhdessä. Montakohan vielä edessä...
Kommentit (9)
ei tod tee mieli seksiä, kun omaa aikaa on ihan naurettavan vähän muutenkin. Voit kysyä mieheltäsi, että voisiko hän rakastaa sinua ihan ihmisenäm, eikä vain reikänä.
mä olen alkanut miettiä että mitä hittoa varten mulla mies onkaan...
Mun miehestä ei ole apua kotitöihin, ei keskusteluseuraksi, ei kaveriksi harrastuksiini, ja kun seksistäkään en niin perusta, niin...
Okei, mies vaihtaa mun autoon aina renkaat, ja huoltaa sen. Ja maksaa puolet asumiskuluistamme. Ja toisinaan "hoitaa" lapsia jotta pääsen yksin lenkille. Ja joskus tuo tullessaan noutoruokaa, ettei mun tarvi tehdä ruokaa.
Mitään muuta "hyötyä" siitä ei ole. Noh, kai tää on taas vaan yks tällanen päivä että ärsyttää.
ap
mutta aika nopeaan olette hynttyyt lyöneet yhteen, jos olette vasta reilut 5 v olleet yhdessä ja siitä huolimatta lapsia on jo useampia. Ehkä olis kannattanut ensin katsoa, miten yhteiselo sujuu. Mutta jälkeenpäin on helppo osoittaa sormella. Jospa hankkisitte jonkun yhteisen kivan harrastuksen.
et edes sen jälkeen, kun olisit "saanut"?
Missä se vastavuoroisuus kummallekin tärkeissä asioissa...?
ap
Minunkaan mies ei puhu eikä pussaa eikä muutoinkaan ole oikein kiinnostunut perhe-elämästä nykyään, mutta miehen tarpeitahan pitäisi ymmärtää ja jos miestä panettaa, niin hyvä av-vaimohan antaa aina, vaikkei itseä paneta...
saat seksiä tunnin kuluttua, sitä ennen jutellaan. Ja katso - mies katoaa pelaamaan pleikkarilla ja palaa tunnin kuluttua seksilupauksen muistavana. Keskustelusta ne ei perusta, siksi naisella on ystävät.