G: Kertokaa ryhmäseksikokemuksistanne?
Kommentit (17)
kanssa peuhuttiin. Toinen mies nussi mua ensin muiden katsellessa ja runkatessa toisiaan. Sitten mun mies pani sen naisen kanssa, samalla kun se nainen nuoli mua. Oli tosin ihana kokemus. Nytkin kiihotun sitä muistellessa.
Tutustuttiin päiväkotijuttujen kautta, ja sitten illallisella huomattiin että tällaset kiinnostais.
minkälaisen aasinsillan kautta tuli päiväkotituttujen kanssa sänkyhommat ja kimppaseksi puheeksi...?
kun miehen kanssa oikein hurjiksi äidytään, otetaan tämä pariskunta kaapista leikkeihin mukaan ;)
seksistä keskusteltiin yleisesti, josta päädyttiin siihen, mitä fantasioita haluttais toteuttaa.
seksistä keskusteltiin yleisesti, josta päädyttiin siihen, mitä fantasioita haluttais toteuttaa.
ensin mieheni halusi ja sitten kaverit kans eli niitä miehiä oli sitten kolme.oli kivaaXDDD.no ei se mitään sit tuli kolme kaveri lisää ja kaikki halusiXDDD en ole ikinä ollut niin onellinen kuin sinä iltana niin monta miestä ja vain minä nainenXDDD.
sitten jotain naureskeltiin seksijutuille ylipäätään, joku kysyi muiden fantasioista. Huomattiin, että kaikilla oli jonkinlaisia ryhmäsessiojuttuja tullut mietiskeltyä, jne. Oltiin otettu pari lasia viiniä, eli rohkaistuttiin vähän pusuttelemaan, mikä sitten johti eteenpäin. Ollaan kaikki hyvännäköisiä, koulutettuja kolmikymppisiä.
sitten jotain naureskeltiin seksijutuille ylipäätään, joku kysyi muiden fantasioista. Huomattiin, että kaikilla oli jonkinlaisia ryhmäsessiojuttuja tullut mietiskeltyä, jne. Oltiin otettu pari lasia viiniä, eli rohkaistuttiin vähän pusuttelemaan, mikä sitten johti eteenpäin. Ollaan kaikki hyvännäköisiä, koulutettuja kolmikymppisiä.
koska olette niin avomielisiä, niin seuraavalla kerralla fantasioidessanne joku teistä ehdottaa, et eiks otetaki lapset mukaa leikkiin? Joo! Pusuttelullahan sekin alkaa hihi.
Todella sairasta eds kirjoittaa tuollaista!!!!!
olen avomielinen, koulutettu, hyvin pukeutuva ja naimisissa oleva kolmikymppinen äiti.
kerroilla kieltäydyin ja mielikuvani ehdottajasta ja hänen parisuhteesta muuttui todella negatiiviseen suuntaan. Joo, ehkä olen tiukkis mutta minusta jo ehdotus oli todella irstasta ja kuvottavaa.
Ensimmäisellä kerralla ehdotus tuli eräältä noin 40-vuotiaalta mieheltä. Itse olin tuolloin 23-vuotias ja oma mieheni 25v. Tuo mies oli mieheni tuttava jonka luona käytiin talkoissa. Olin todella järkyttynyt ja suunnilleen oksensin, tahdoin lähteä kotiin. Hänellä on suunnilleen ikäisensä naisystävä, jonka kanssa oli tuolloin jo ollut yhdessä yli 10 vuotta. Myöhemmin sain kuulla että kyseinen mies tykkää myös mm. pukeutua naiseksi. Välttelin häntä vuosia kaikin tavoin ehdotuksen jälkeen.
Toinen ehdotus tuli omalta kaveriltani kun olin 29v. Ehdotti että sekoitettaisiin pakkaa, hän panisi minun miestä ja minä hänen miestä samalla kun loppu porukka katselisi. Kieltäydyin ja olen alkanut pitää ällönä sitä että tuo kaveri on tykännyt mm. tanssia minun lähellä ja saattanut pitää minua välillä kädestä ym. Eipä tanssi/pidä enää moisen ehdotuksen jälkeen.
mutta en ole sitten uskaltanut lähteä leikkiin. Toisella kertaa kahden miehen kanssa (ei harmita, vaikka ihan vetäviä olivatkin/ovatkin), ja toisella kerralla miehen ja naisen kanssa. Tuo jälkimmäinen kerta olis voinutkin olla ihan kiinnostava, molemmat olivat seksikkäitä tuttuja. Ehkä joskus koetan.;)
Toisaalta ehkä olisi parempi, ettei kovin läheisesti tuntisi muita, voisi olla vähän kiusallista myöhemmin. Tai mistäpä sen tietää.
kysyi eräässä baarissa lähdenkö mukaan. Ei kiinnostanut.
...kahdesti. Molemmilla kerroilla mieskunto pettänyt puolessa matkassa - niin tosiaan, minä ja avokki ollaan naisia ja siihen haluttu miestä kolmanneksi - ja avokki sitte jääny ilman.
Ensimmäinen mies sentään yritti 2 tuntia saada seisomaan (turhaan) kun taas toinen käytti suosiolla sormia...
Toinen tuli myös myöhemmin mesessä kehumaan mua hyväksi panoksi, kerjäsi uudestaan. Ilman avokkia tosin. Rivien välistä saattoi sokeakin lukea, ettei avokin ulkonäkö miellyttänyt silmää ;/
Jääköönpä sitten kokonaan ilman ja saakoon vielä peräpukamia kaupan päälle!
Meillä kerran kokeilu ystäväpariskunnan kanssa päätyi siihen, että vuotta myöhemmin oli avioerot vireillä ja parit vaihtunut. Alkoi katsella ystävää ihan uusin silmin, kun tajus että oma mies ei oo seksissä ollenkaan samalla aaltopituudella. Oli siis aviomies minun ensimmäiseni. Nykyisin jo 10 yhteistä vuotta naimisissa tämän ystäväpariskunnan miehen kanssa, naimisissa ollaan ja lapsiakin pari. Se opittiin, että seksiin riittää vallan mainiosti yksi, useampi vaan sotkee kaikkien elämän.
kun miehen kanssa oikein hurjiksi äidytään, otetaan tämä pariskunta kaapista leikkeihin mukaan ;)