mitä sanoa uteliaalle ystävälle
joka kyselee koko ajan vain meidän perheen asioita? on asioita joista en halua perheen ulkopuolelle puhua,ns.perheen sisäisiä asioita.jankkaa ja kyselee joka kerta.olen hienovaraisesti yrittänyt sanoa etten halua puhua,siihen hän vain toteaa että miksi et.ihan periaatteen vuoksi kaikki ei kuulu kaikille,ei sinänsä mitään salattavaa mutta en ymmärrä miksi pitää olla niin kiinnostunut toisten asioista.ahdistaa kun jatkuvasti soittaa ja utelee.itse en utele,kysyn vain yleisesti kuulumisia.itse voi sitten kertoa syvällisempiä asioita jos haluaa.tekisi kohta mieli pistää välit kokonaan poikki.mistä ihmeestä tälläinen uteliaisuus voi johtua?siitäkö,että hän voi juoruta meidän asioita eteenpäin,sitä olen miettinyt.
Kommentit (4)
tapaus että kyseenalaistaa asioita mitä puhun eli epäilijä.en puhu paskaa ja on tosi veemäistä kierrellä ja kaarrella asioita.yritän vastailla vaan pintapuolisesti.hän on kaikkitietävä,lukee nettiä jatkuvasti.että vituttaa tollaset ihmiset.varmaan vielä sanon et anna jo olla,kun seuraavaksi alkaa tenttaamaan.kun ei omassa elämässä mitään tapahdu niin tulee riesaksi muille.
asioista vain pintapuolisesti tollaselle uteliaalle.noi just pahimpia tietotoimistoja. ei kunnon ystävät käyttäydy noin,antavat yksityis suojan ja kunnioittavat sitä.kannattaa miettiä,onko tollasella ystävällä virkaa.mä en kattelis.
Sepität hirmu juttuja seikkailuistanne ja syötät ne totisena totena ystävällesi. Vähän niinku provot av:lla.