en tiennyt kumpaa odotin, ja se selvisi synnärillä
ennen lapsen syntymää.......oli valmiiksi laitettu vaaleanpunainen kansio, ja että otti päähän
Kommentit (25)
niin ei kyllä siinä vaiheessa ole näkynyt sen enempää vauvan sänkyä, ranneketta kuin mitään kansiotakaan. Vai onko se se paperinen "kansio"? Se on ollut aina vp, mutta poikia meillä on, joten ehkä ne on aina vp sairaalassa?
henkilökunta vaivautuu selvittämään kumpaa sukupuolta vauva on ja hommaamaan sen perusteella jotain tiettyä väriä.Sukupuoli on yksi niitä vähämerkityksisimpiä asoita synnytyksessä. Meidän sairaalassa kaikki kansiot ovat saman värisiä ja sängyt valmiiksi petattuina.Mitään ei katota sukupuolen mukaan.
supistusten kourissa tenttaamaan kätilöltä, että "Mihinkäs rouva kätilö mun lapsen sukupuolta tarvitsee, ei kai lapsen syntymätapaan vaikuta sukupuoli?" Jos nyt siinä tilanteessa haluaa small talkia viritellä niin voi vaikka kysyä, että esikoistako pukkaa vai joko on useampi lapsi kotosalla tms.
Vähän olen ollut ymmälläni, että miksi kätilö sellaista kysyy?!?!?
olisit kysynyt miksi se sitä kysyy niin olisit päässyt vähemmällä
henkilökunta vaivautuu selvittämään kumpaa sukupuolta vauva on ja hommaamaan sen perusteella jotain tiettyä väriä.Sukupuoli on yksi niitä vähämerkityksisimpiä asoita synnytyksessä. Meidän sairaalassa kaikki kansiot ovat saman värisiä ja sängyt valmiiksi petattuina.Mitään ei katota sukupuolen mukaan.
supistusten kourissa tenttaamaan kätilöltä, että "Mihinkäs rouva kätilö mun lapsen sukupuolta tarvitsee, ei kai lapsen syntymätapaan vaikuta sukupuoli?"
Jos nyt siinä tilanteessa haluaa small talkia viritellä niin voi vaikka kysyä, että esikoistako pukkaa vai joko on useampi lapsi kotosalla tms.