en tiennyt kumpaa odotin, ja se selvisi synnärillä
ennen lapsen syntymää.......oli valmiiksi laitettu vaaleanpunainen kansio, ja että otti päähän
Kommentit (25)
laitettu vaaleansiniset petaukset rullasänkyyn... eli niin pitkälle päästiin. Mua harmitti, kukaan muu kuin asian kokenut ei voi ymmärtää. Mä halusin tietää vasta, kun vauva on jo syntynyt. Ei kahta tuntia ennen :(.
siis voiko noin tosiaankin käydä?
Mulla 20 viikon ultra oli tosi tarkka kun etsittiin yhtä mahdollisesti perinnöllistä vammaa, jota ei kuitenkaan löytynyt. En kuitenkaan halunnut tietää sukupuolta. Varmasti ne lääkärit näki sukupuolen kun joutu niin tarkkaan ultraamaan. Toivottavastii ei ole värillistä kansiota tai sänkyä odottamassa.
Poika sieltä kyllä syntyi. Ehkei ne katso sitä väriä enää. Sattu vaan olemaan vaalenapunaisia kansioita.
siis voiko noin tosiaankin käydä?
Mulla 20 viikon ultra oli tosi tarkka kun etsittiin yhtä mahdollisesti perinnöllistä vammaa, jota ei kuitenkaan löytynyt. En kuitenkaan halunnut tietää sukupuolta. Varmasti ne lääkärit näki sukupuolen kun joutu niin tarkkaan ultraamaan. Toivottavastii ei ole värillistä kansiota tai sänkyä odottamassa.
Joten ei voi käydä, kuin sattumalta.
Meillä ei todellakaan kukaan tiedä, mitä sukupuolta lasta on, nyt rv 30 menossa, eikä varmasti selviäkään, ellei tartte jostain syystä ultrailla laitoksella. Silloinkaan ei välttämättä näy, kun näkyvyys on niin huono istukan sijainnin sun muiden vuoksi.
Ettei vain olisi käynyt niin, että olivat nyt laittaneet jotain valmiiksi, sillä pitäähän vauvalle olla peti, oli sieltä kumpi tahansa tulossa.
KAIKKI kansiot vaaleanpunaisia. eipä voi päätellä siitä yhtään mitäään...
ellei ole jotain erityistä lääketieteellistä syytä! Sitäpaitsi niitä kansioita ja petivaatteita on jos jonkin värisinä, eikä sitä välttämättä katota, mitä kenellekin lätkäistään. Kyllähän aikuisilla miehilläkin voi olla sairaalassa vaaleanpunaisia/lohenpunaisia vaatteita päällä, kun se väri kertoo vaan vaatteiden koon, ei sukupuolta.
naurettavaa, että aikuiset käyttävät jotain oksettavia pastellivärejä sukupuolitunnuksina.
niillä vuodevaatteilla, mitä sattuu puhtaana olemaan. Ei ole aikaa eikä intoa katsella että näkyykö sieltä papereista, kumpi tulossa. -kätilö-
ja poika tupsahti.
mutta ihan hyvin homotkin nykyään pärjää, niilläon kaikkee sisustusohjelmia ja Tosi-Tv-juttuja..
Joissakin paikoissa on vain yhden värisiä kansioita, rannekkeita, petivaatteita ym. Petivaatteita voi olla useita värejä ja kaikkia käytetään sekä tytöillä että pojilla. Naistenklinikalla oli muutama vuosi sitten vaaleanpunaisia ja vaaleansinisiärannekkeita ja ne laitettiin vauvan sukupuolen mukaan, mutta esim. kättärillä ei samaan aikaan ollut kuin yhden värisiä rannekkeita.
vauva muistaa aina että hitto kun luin sitä mun vaaleanpunaaista kansiota niin taidan olla tyttö.
sukupuolta mihinkään vaikka näkisivätkin. Jättävät Gender kohdan aina tyhjäksi, vaikka vanhemmille olisikin kerrottu sukupuoli.
synnytyssalissa varattu rannekkeet molemmille ja ne marttojen sukkapaketitkin molemmille ;) vaikka me kyllä tiedettiin että poika on tulossa, mut ei kätilön kanssa ollu asiasta puhetta, ei se tienny etukäteen =D
mennyt synnyttämään ja päässyt saliin niin kätilö on kysynyt "Kumpiko sieltä on tulossa?"
Tämä siis TAYSissa. Vähän olen ollut ymmälläni, että miksi kätilö sellaista kysyy?!?!?
No, olen kyllä sanonut kätilölle, mitä ultrassa on veikattu ja oikein ovat veikkaukset menneet.
musta ne kaikki kansiot oli vaaleanpunaisia, mutta kansiossa oli vaaleansininen ranneke... tosin kätilö huomasi sen ensin ja kysyi, että tiedänkö sukupuolen, kun vastasin, että kyllä, niin vasta sitten laittoi rannekkeen mun käteen:)
Vähän olen ollut ymmälläni, että miksi kätilö sellaista kysyy?!?!?
olisit kysynyt miksi se sitä kysyy niin olisit päässyt vähemmällä
tuo otti päähän?
Surullista, että näin kävi.