11cm mies - ärsyttävä vänkääjä
Olen joskus hänen kommenttejaan lukiessa miettinyt, mahtaakohan hän olla oikeassa elämässä noin ärsyttävä, vai onko kyseessä joku mukahumoristinen nettipersoona, jolla joku purkaa jotain tarpeita täällä.
Tiedän, että täällä käy jonkin verran miehiä, jotka kirjoittelevat ihan muina miehinä ja itsestään numeroa tekemättä, mutta sitten nämä, jotka nimimerkillä tai aloituksessa kertovat olevansa miehiä vaikuttavat usein aika rasittavilta. Kuten 11cm mies.
Kommentit (19)
juttuja niin hänen piti keksiä uusi idea.
oli paljon siedettävämpi! Se ei yrittänyt viisastella ja päteä. Tai tehdä siitä huumoria.
Ap
Mikä siinä ärsyttää? Mä olen monesta asiasta samaa mieltä kuin se.
että se vänkää vänkäämisen takia, ja se on musta ihmisessä vastenmielinen piirre.
joten otin vapauden selventää sanaa.
Onko minulla tosiaankin 10 negatiivista fania?
T:11cm mies
fanit 11cm miehelle, miten rakastatte sen omaperäistä "huumoria" ja "hyvää" keskustelutaitoa, niin sen ei tule paha mieli.
fanit 11cm miehelle, miten rakastatte sen omaperäistä "huumoria" ja "hyvää" keskustelutaitoa, niin sen ei tule paha mieli.
En vitsaile koskaan enkä arvosta huumoria hyvässä keskustelussa laisinkaan. Huumori vie keskustelun harhapoluille.
Olen hyvin vakava mies. Toivottavasti tässä ei ole sattunut väärinkäsityksiä?
Se ei yrittänyt esittää olevansa älykäs tai sivistynyt. Eikä se yrittänyt olla hauska.
Se ei yrittänyt esittää olevansa älykäs tai sivistynyt. Eikä se yrittänyt olla hauska.
Oletko 10cm?
Oletko 10cm?
tää saattaa nyt järkyttää sua, mutta meillä naisilla ei ole penistä ollenkaan.
Oletko 10cm?tää saattaa nyt järkyttää sua, mutta meillä naisilla ei ole penistä ollenkaan.
Kuvitteletko että 11cm tarkoittaa elimen mittaa?
Kuinka kieroutunut mielesi oikein on?
Oletko 10cm?tää saattaa nyt järkyttää sua, mutta meillä naisilla ei ole penistä ollenkaan.
Kuvitteletko että 11cm tarkoittaa elimen mittaa?Kuinka kieroutunut mielesi oikein on?
sori, olishan mun pitänyt tietää, että se tarkoittaa AVAIMENPERÄN mittää. No, mulla on vaan avainrengas, sori.
Silti, kun av-palstalle kirjoittaa numeron 11 (cm yksiköllä) niin jo on kalut mielessä.
mä en jaksa lukea sen juttuja enää ollenkaan. Tukehtukoon puutteeseensa mokoma.