Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian pitkä hoitopäivä?

Vierailija
20.05.2010 |

1v3kk lähtee hoitoon, ja päivät on 7.00-16.30. Eli 9½-tuntia (perhepäivähoitajalle menee)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ei voi muuta... niin pakkohan tuo on toteuttaa :(

Vierailija
2/9 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näitä tosiaan joutuu moni tekemään tälläisiä päiviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuohon lyödään vielä matkat päälle, niin tuonikäiselle vauvalle ehdottomasti liikaa.

Ja sivuhuomautuksena, perhepäivähoito on kyllä kodinomaista ja lapsia on vähemmän kuin päiväkodissa, mutta ihan samalla tavalla lapsi väsyy pph:ssa kuin päiväkodissakin.

Vierailija
4/9 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuopus on nyt nyt kohta kuusi ja hänelle sopii päivä 8.00 - 16.00. Siis itse haluaa olla mahdollisimman paljon, osallistua aamupiiriin ja vielä ip-ulkoiluun.

Vierailija
5/9 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mitään muuta ratkaisua?

Vierailija
6/9 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kuitenkaan mahdottoman pitkä, jos ei muuta ratlkaisua ole.

Itse olen töissä ympärivuorokautisessa päiväkodissa ja siellä jidenkin lapsien päivät useasti jopa pitempiä ja hyvin ne lapset siellä silti pärjäävät...

Vierailija
7/9 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä enää pärjäämisestä puhuisi.

Vierailija
8/9 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tuo kuullostaa aika normaalilta, jos oman lapseni päivään vertaan.

Meillä kylläkin eskarilainen ja päivät nyt 7.20-15.30 jos mies vie ja hakee. Jos minä vien niin päivät 7.10-17. Valitettavasti se on vaan pakko toteuttaa jos ei omia työaikoja voi limittää miehen kanssa.

Vierailija
9/9 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla ap.llä on kuitenkin väliin lyhyempiäkin päiviä / vapaapäiviä / pekkasia? Onko mahdollista sopia työnantajan kanssa, että tekisit ekan viikon hieman lyhyempää päivää, jotta lapsi saisi hieman "pehmeämmän" laskun hoitton? Ja kannattaa käydä useamman kerran tutustumiskäynnillä silloin hoitoa alkavalla edeltävällä viikolla.

Meillä ainakin sai mennä aamusta tai iltapäivästä pariksi tunniksi kerrallaan. Vanhemman tietysti piti olla mukana, mutta siinä lapsi jo hieman uskaltautui kokeilemaan ja leikkimään päiväkodin leluilla ja alkoi vähän irrottautumaan äidistäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme