Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi eskarinpäättäjän hoitajille?

Vierailija
20.05.2010 |

Kysytty varmaan miljoonasti, mutta nyt kaipaisin ideoita että mitä pientä voisi päiväkodinhoitajille viedä muistoksi nyt keväällä, kun lapsi päättää päiväkodin ja eskarin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö vie eskarin opeille

mukit joissa on karkkia.

Ja lisäksi teki itse kortit joissa on nätti runo.

Illalla viedään kun on eskarin kevätjuhla.

:)

Vierailija
2/10 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli monta hoitajaa ja vietiin Dominon kesäextrapaketti, jossa 3 pötköä erilaisia keksejä. Oli kivannäköinen paketti ja vähän päälle 4€ maksoi. Ajattelin, että olis kivempi kun joku pieni tilpehööri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö sitten olleet lahjaksi saatuja?

Itse mietin amppelimansikkaa. Siitä olisi iloa kesäksi eikä jää nurkkiin pyörimään.

Vierailija
4/10 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ongelmana se ett kun ei hoitajat tunnu olevan koskaan kaikki paikalla niin miten ne kukat saa nille jotka ei paikalla?

Vierailija
5/10 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olemme ajatelleet kiun poika lopettaa eskarin nyt keväällä.

Yhteislahjaan kerätään halukkailta rahaa ja tod näk ostetaan lahjakortit Lippupalveluun tms. Kukaksi "syötävät" kukat jotka istutamme suoraan ruukkuun (tomaatintaimi, basilikaa, oreganoa, krassi).

Kannatan jotain hyödyllistä eikä mitään kippja/kuppeja ja krääsää. Tuo amppelimansikka oli kans hyvä idis jos yksin haluaa ostaa.

Vierailija
6/10 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opettajana pidän kun oppilaat ovat tehneet itse kortin. Se on yksistään jo kaunis ele ja muisto. Jos jostain lahjoista täytyisi lempparit valita ne olisivat suklaa ja namit, esim. marimekon-tai muumimukit, kukat (ei ruusu, ei säily), pyyhe, laadukasta teetä tai kahvia, avaimenperä, heijastin, kynttilä, nämä tulivat nyt ensimmäiseksi mieleeni.

Vierailija
7/10 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en riemastu mukeista ym. koriste-esineitä ei myöskään. Mukeja kun kaikilla tuppaa olee. Ei varmasti monikaan tahdo, että kaapissa on yksi sitä ja toien tätä sarjaa... Ja koriste-esineistä et voi tietää ikinä mikä maku opeilla on... Käyttötavaraa veisin jos jotain(namia, kahvia, servettejä yms.) itse tehty kortti on aivan käypä, usein paras :) Kukat on myös vähän niin ja näin, monesti tulee 1 gerbera, 1 ruusu, 1 marketta, 1 orvokki.... mitä näillä sitten tekee? Itse lahjoitan eteenpäin. Mansikat ym. kuolee kun kesällä reissataan...

Vierailija
8/10 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietiin eskarikeväänä kaikille hoitajille 20 kpl ruusukimput. Masoivat torilla muistaakseni 7 euroa ja olivat komeat.

Ei jää nurkkiin ja on kaunis kiitos.

Tänä vuonna varmaan opeille sama juttu.

Vierailija
9/10 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hoitajista ei tiedä milloin ovat kaikki paikalla eli eivät koskaan siihen aikaan kun viedään/haetaan lasta niin kukat kuolee, jos ei niitä saa heti vastaanottajille.

Jouluisin on viety suklaata tai keksejä, mut nyt keväällä pitäs kehittää jotain keväisempää. Entäs olisko joku käsirasva tai jalkahoitoaine tmv. kiva? Tai sit jotain servettejä ja vaikka namia???

Vierailija
10/10 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näin kaupassa nättiin pakettiin erikseen pakattuja kesäaiheisia käsipyyhkeitä (n. 5 eur/ kpl). Voisi olla kiva idea.

On viety myös suklaata, nättejä servettejä (esim. marimekko) etc.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi