Juoruatko esimiehelle töissä työkavereista
jos ne ei sua miellytä tai ovat muuten vastahakoisia ja yhteistyötaidottomia??
Kommentit (8)
Nyt olenkin saanut parempipalkkaisen työn muualta. Siinäpähän saavat pitkän nenän juoruilijat. Parin viikon päästä lähden sieltä.
Joitakin vuosia sitten ilmoitin kyllä työsuojelupäällikölle ja pomonpomolle työaikana toistuvasti kaljoittelevasta työtoverista. Oma esimies oli aivan hampaaton asian kanssa. Lopputuloksena työkaveri ohjattiin hoitoon, ja minä vaihdoin työpaikkaa.
Minusta tehtiin perätön ilmianto ja kerroin kyllä, mitä huomautettavaa tämän henkilön omassa toiminnassa mielestäni on.
raportointi omalle esimiehelleni on arkipäivää. Tosin juoruan siten kaikista ihan yhtä paljon, olen tasapuolisesti epämiellyttävä. :)
vastenmielistä. Jos kyse jostain vakavamasta, vaikka suoranaisesta kiusaamisesta, niin voin kyllä kysyttäessä mielipiteeni kertoa.
Analysoin työkaverieni hyvät ja huonot puolet, jos minulta niitä kysytään. Seison myös sanojeni takana ja olen valmis sanomaan samat asiat työkaverien läsnäollessa. En panettele enkä anna negatiivista palautetta perusteetta.
joten heissä ei ole juoruttavaa. Sen sijaan juoruamme esimiestemme esimiehelle esimiesten toiminnasta tai lähinnä toiminnan puutteesta.