Lapsiperheparkit ja miehet
Mikä siinä on kun miehet ei osaa lukea?
Prismaan mennessäni bongasin 3 miestä, jotka parkkeeras noille paikoille ihan pokkana. Eka oli n.40 vuotias mies teini-ikäisen poikansa kanssa ja hänelle ystävällisesti huomautin asiasta. "Onhan mulla lapsi" sanoi mies ja osoitti poikaansa.
Kun tulin kaupasta ja pakkailin ostoksia autooni niin viereisen koslan omistaja oli n. 60 vuotias mies ja seuraava vierustoveri tuli pian toisen miehen jälkeen...hänkin n. 40 vuotias mies. Ja kaikki ilman lapsia. On se jumankauta kumma! Miksei ne ihmiset sitten pokalla parkkeeraa vaikka inva-paikoille!?
Sapettaa tommonen kun itse roudaa 4kk lasta turvakaukalossa.
Kommentit (8)
ky...vänjatkeautonsa leveille paikoille.
Sapettaa minuakin moinen touhu. Tapiolassa ja Ikeassa nähnyt moista käytöstä.
Invapaikoillehan parkkeeraavat niinikään nuoret miehet mahtiautoineen.
ky...vänjatkeautonsa leveille paikoille. Sapettaa minuakin moinen touhu. Tapiolassa ja Ikeassa nähnyt moista käytöstä. Invapaikoillehan parkkeeraavat niinikään nuoret miehet mahtiautoineen.
Tässä olikin siis todellisuudessa kyse siitä että ne autot ärsyttää, olisit heti sanonut.
Toisaalta olishan se pitänyt arvata, yleensä kun ukot ostelee vaimoilleen niitä pikku "kauppakasseja", toki se ottaa päähän ajella roppikoppimopolla, ymmärrän!
ky...vänjatkeautonsa leveille paikoille. Sapettaa minuakin moinen touhu. Tapiolassa ja Ikeassa nähnyt moista käytöstä. Invapaikoillehan parkkeeraavat niinikään nuoret miehet mahtiautoineen.
Tässä olikin siis todellisuudessa kyse siitä että ne autot ärsyttää, olisit heti sanonut.
Toisaalta olishan se pitänyt arvata, yleensä kun ukot ostelee vaimoilleen niitä pikku "kauppakasseja", toki se ottaa päähän ajella roppikoppimopolla, ymmärrän!
Invapaikka-asiasta oli juttua lehdessä ja siellä invapaikat veivät MIEHET, jotka eivät millään Yariksilla ajelleen.
MEillä on kaksi autoa. Pieni kauppakassi ja iso perheauto. Mies käyttää kauppakassia ja minä 40 000 euron perheautoa. Eli en ole katkera isoista autoista, VAAN moukkamaisesta käytöksestä.
Toisaalta olishan se pitänyt arvata, yleensä kun ukot ostelee vaimoilleen niitä pikku "kauppakasseja", toki se ottaa päähän ajella roppikoppimopolla, ymmärrän!Invapaikka-asiasta oli juttua lehdessä ja siellä invapaikat veivät MIEHET, jotka eivät millään Yariksilla ajelleen.
MEillä on kaksi autoa. Pieni kauppakassi ja iso perheauto. Mies käyttää kauppakassia ja minä 40 000 euron perheautoa. Eli en ole katkera isoista autoista, VAAN moukkamaisesta käytöksestä.
Lapsiperheparkit on ihan kauppojen omaa keksintöä. Siihen ajava 18-vuotias teini kavereineen ei saa siitä sakkoja, invapaikat ihan eri juttu.
Silloin kun mun lapset oli pieniä ei mitään lapsiperheille varattuja paikkoja edes ollut, enkä mä niitä osannut edes kaivata.
Nykyään jos mun nuorempi on mukana niin saatan ajaa sellaseen parkkiin, teinin kanssa kävelen vaikka vähän pidemmältä.
Ja niiden ideahan on se ,että ruutu on leveämpi ja näinollen lapset on helpompi laittaa turvaistuimiin,kun ovet saa kunnolla auki eikä tarvitse varoa viereistä autoa.
Sittenkun lapset ovat vähän isompia niin leveämpää ruutua ei enää tarvitse.
Minun puolestani ne lapsiparkit saisi olla vaikka vähän kauempanakin. Silloin niihin ei olisi niin kova tunku.
Eikä takas tullessa täysiä mäyräkoiria.