Mä olen vähän maassa, itserakasta ehkä - - -
mutta mua ahdistaa oma olemukseni tosi paljon.
Syy kaiketi on päänsisällä, kun mieheni ja ystäväni ihan vilpittömästi ovat jopa vihaisia minulle siitä, kun koen itseni niin hirveän lihavaksi.
Olen 168 cm pitkä ja painan nyt 74 kg. Olen raskaana 24 viikolla, maha näkyy jo ihan selvästi.
Koen jotenkin olevani hirveä lihava, tankki, kyselen mieheltäni jatkuvasti, jostain ylipainoisesta, olenko suurinpiirteen tuon tai tuon kokoinen - ihan siksi, kun en luota omiin silmiini ja peilikuvaani. Aina mies älähtää, etten ole lähellekään - mutta jotenkin en usko häntä. Kun kaikkien mittareiden mukaan olen ylipainoinen, tosin lievästi.
Itseasiassa peilikuvani ei ole omasta mielestänikään paha. Pelkään vain sokeutuneeni sille, että todellisuudessa olenkin mahdoton möhö.
Syynä tähän on ehkä kesken jäänyt laihdutusurakkani (edellisestä vauvasta tuli 33 kg, ja ihan kaikkia en ehtinyt saada pois alkaessani uudelleen odottamaan.) Tavoitepainoni oli 63, eli kymmenen kiloa jäi pudottamatta.
Painan nyt samanverran mitä odotuksen alussa, painoni ei siis ole noussut vielä tästä lainkaan.
ÄhuohÄ saipa ajatukset ylös, en edes tiedä, kaipaanko kommentteja :) Kiitos, jos jaksoitte lukea itserakkaan vuodatuksen.
Kommentit (3)
oon 167cm ja painan 71.Tarkoituksena ois puottaa painoa noin 68kg.Siihen olisin tyytyväinen.
Koitat nyt vaan syödä terveellisesti ja nauttia raskaudesta.
Älä päästä painoa ryöstäytymään niin sitten on kiva taas lapsen saannin jälkeen jatkaa painon pudotusta.
Sullahan ei paljoa ylimäärästä nytkään ole.
Aseta tavoitepaino vaikka 66kg ei tunnu niin kovalta hommalta.Sitten jos tuntuu,että vielä haluat pudottaa nii siinähän ei oo montaa kiloo enää.Älä oo liian ankara itselles,mutta hyvä pysyä päätöksessä jos kilot häiritsee.Onnea odotukseen!Naiset on kauneimmillaan raskaana ollessaan:)Hyväksy ittes niin muutkin hyväksyy.
Kukaan ei varmasti kiinnitä huomiota sun muutamaan kiloon jos et itsekkään niistä toitota:)Ihastelevat vaan sun vauvamasua.
Jos mies sanoo että olet ok (ja huom. muutenkin nuo mitat on ihan kivat !) niin unohda jo nuo ajatukset.
Itse olen 167cm ja 87kg ja pirun seksikäs....ainakin miesten mielestä ja pikkuhiljaa omastanikin. Vaikeahan sitä on uskoa kun pienempänä aina kiusattiin jne mutta nyt alkaa pikkuhiljaa olemaan itseluottamusta.
Ei muuta kun laita nenä pystyyn ja opettelehan sinäkin tuntemaan olosi seksikkääksi!
T: S
kauheeta, että ajattelet olevasi lihava kun olet raskaana.. Todella huolestuttavaa jos painosi ei ole noussut yhtään raskauden edetessä. Sinulla on todella vääristynyt kuva kropastasi.. Toivottavasti saat ajatteluasi "korjattua" ennen kuin lapset alkavat ottaa mallia sinusta.
t.169cm+68kg->raskaana +25kg