Ihmetyttää että puhutteko livenäkin näin epäkohteliaasti
ventovieraille ihmisille?
Täällä heti haistatellaan ja nimitellään.
Kommentit (7)
näistä räyhääjistä täällä on niitä, jotka tosiaan ovat negatiivisia ja epäkohteliaita ("suorapuheisia") arkielämässäkin. Ja osa tas niitä hiiriä, jotka myöntelevät kiltisti naamakkain, "noi eihän se mitään" ja "kyllä mulle sopii, että sinä menet ensin" ja sitten purkavat anstejaan täällä nimettömänä.
Sitten on niitä jotka ovat unissaan, mutta muulloin eivät ole. Erittäin pieni joukko on vain seksin aikana.
Tietenkin löytyy niitä jotka liikenteessä muuttuvat tälläisiksi. Ehkä humalassa saattaa päästä sammakoita suusta, ehkä ei.
Osa on kuitenkin mielipiteitensä takana viimeiseen naiseen.
Täällä jos sanon ilkeäasti, ei johdu siitä, ettei mulla olis elämää, tai että irl joutuisin vaan myötäilemään tms, mitkä teistä tuntuu olevan syynä.
Syynä on se, että täällä voi rehellisesti olla vaikka kettuuntunut tyhmälle jutulle tms.
Vähän evvk kuitenkin.
se, et on myös irl epäkohtelias ja ilkeä, sä taidat kuulua näihin.
Täällä jos sanon ilkeäasti, ei johdu siitä, ettei mulla olis elämää, tai että irl joutuisin vaan myötäilemään tms, mitkä teistä tuntuu olevan syynä. Syynä on se, että täällä voi rehellisesti olla vaikka kettuuntunut tyhmälle jutulle tms. Vähän evvk kuitenkin.
Kaikkia ei ole siunattu käytöstavoilla.
luulenpa, että tää palsta on pullollaan mielistelijöitä. Purkavat sitten vitutuksensa täällä kun luulevat, että se jotenki kolahtais.