Omistatko tuulipuvun?
Kommentit (10)
Se takki on kyllä aika huonon mallinen, mutta housut on aivan ihanat! Sellaiset suorat ja todella mukavaa, hieman joustavaa materiaalia. Eivätkä kahise kovasti.
Ihan pakollinen juttu pyöräillessa, ulkotöissä ja koiran kanssa lenkkeillessä. Kesällä ei tietenkään niin kovassa käytössä.
- Goretex-puvun kevät-/syksysateisiin ja ulkoiluun
- Ihan ohuen juoksupuvun (myös hieman vedenpitävä)
- Jonkun halpistuulipuvun, joka ei kovin hyvin sadetta pidä, mutta mikä on ihan omiaan mökille marjametsään ja venematkoille
Ehdoton asu Suomen vaihtelevissa säissä!
Farkuissako te "ei tuulipukukansaan kuuluvat" ulkoilette vai ettekö ulkoile/liiku ollenkaan???
omistan Reimatec-puvun (mm. sadeasuna loistava, hankin silloin kun olin perhevapailla) ja sitten kevyen vuorittoman Luhdan "tuuli"puvun, jonka yläosa on naisellisen istuva, ei perinteisen tuulipuvuntakin näköinen.
Outo kysymys sinänsä, asianmukainen ulkoiluasu on ihan must, jos yhtään on ulkoilmailminen.
ehdoton asu syksyiseen sienimetsään
millä muulla sitä tarkenisi syksyllä ja talvella juosta?
Mutta tuulenpitävän kuoritakin jota pidän canvashousujen kanssa.
Omistan ohuen tuulipuvun kevät ja syksykäyttöön ja paksumman vettä hylkivän talveksi. Nämä työmatkapyöräilyyn/tavalliseen ulkoiluun.
Sitten omistan vielä tosi ohuen "tuulipuvun", siis juoksupuvun. Se päällä juoksen talvella.
Olen siis toden totta tuulipukukansaa! Tosin nyt kesällä hoidan sekä pyöräilyn että juoksun trikoissa. Olen myös trikookanssa. Shame on me.
Verkkarit pitäis löytyä jostain kaapin pohjalta takkeineen.