Humanistit, yhteiskuntatieteilijät tms. Missä asutte ja miten viihdytte?
Kommentit (18)
En tosin ole kauheasti muihin yhteiskuntatieteilijöihin törmännyt täällä. Nyt olen kotiäitinä, tekisi kyllä mieli vielä lähteä opiskelemaan lisää. Ehkä ensi vuonna.
Olen kerrassaan erinomainen opiskelija ja täydellisen surkea työntekijä. ; ) Kun saisi vaan hautautua erilaisten tutkimusten pariin...
Vaikuttaako se koulutus sinusta olennaisesti ihmisen asuinpaikan valintaan ja viihtymiseen? ;-)
YTM/Helsinki
Vaikuttaako se koulutus sinusta olennaisesti ihmisen asuinpaikan valintaan ja viihtymiseen? ;-)
YTM/Helsinki
ja olin kuolla rivarissa Espoossa. Naapurit oli insinöörejä ja sairaanhoitajia ja jutut senmukaisia...
Omakotitalossa Keskipohjanmaalla duunarien ympäröimänä ja viihdyn ERINOMAISESTI!!
Hmm no täällä on sekä että... YTM ja Espoossa, käytän Helsingin palveluita.
Mä käsitin että tarkoitti asumismuotoa, ei niinkään kaupunkia
Vaikuttaako se koulutus sinusta olennaisesti ihmisen asuinpaikan valintaan ja viihtymiseen? ;-) YTM/Helsinki
Olisi sitten kysynyt MITEN asutte.
ja olin kuolla rivarissa Espoossa. Naapurit oli insinöörejä ja sairaanhoitajia ja jutut senmukaisia...
Meillä naapureina mm. kulttuuriväkeä. Toki myös insinöörejä ja sairaanhoitajia, mutta hekään eivät kaikki ole samanlaisia...
ja rasittavan yhdenmukaisia ovat...
Puutarhan kun joku vaivautuisi hoitamaan, niin viihtyisin mainiosti.
Miksi tällainen kysymyksenasettelu?
FM
olen kasvatustieteilijä - kuulunko tähän hörhöluokkaan?
Jos, niin Helsingissä viihdyn loistavasti.
täällä liian sisäänlämpiävä porukka ja muutama tosi ärsyttävä julkisuuten tunkeva politiikko pilaa koko paikan maineen ja häsää joka tapahtumassa ja aportoi nettisivuillaan esim. poikamme joukkueen peleistä jne. Ankeeta, mutta jospa lykästäisi ja löytäisimme työtä muualta.
Viihdyn ihan kohtalaisesti.