Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaus ja ärtyväsuoli!

18.05.2010 |

Moikka! Kyselempä nyt tältä puoleltakin!=)Olisin kiinnostunut kuulemaan muiden kokemuksia siitä miten raskaus ja ärtyväsuoli oireyhtymän kanssa on sujunut?=)

Itselläni kohtalaisen hankalat oireet ja raskaus nyt ajankohtainen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kans todettu colon irritable. siihen auttaa apteekista saatava visiblin jauhe, mutta sitä ei ilmeisesti suositella raskaanaolijoille. kannattaa kysyä apteekista. gefilustuotteethan auttaa joillekin. mulla raskausaikana ei ihmeemmin pahentunu oireet. puhdasta sokeria kannattaa välttää. se mulla ainaki lisäs mahakipuja. ensimmäiset 3kk oksentelin rajusti, mut se nyt johtui varmaan vaan hormoneista.

Vierailija
2/4 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tähän nyt kokeillu sellasta kun Lepicol, ja on ehkä vähän auttanut. Pelottaa vaan just jos tulee oksentelua tai muuten oireet pahenee niin miten sitä jaksaa. Mut sinä ilmeisesti olet ihan hyvin pärjännyt, kiitos vastauksesta!=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oireet lähes häipyi kokonaan raskausaikana ja imetyksen loputtua palasivat entistä pahempina..:(

onkohan siis hormooneilla noin suuri vaikutus..

joillakin visiblin auttaa,itselläni ei.

Vierailija
4/4 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tosiaan oksentelin ekat 3kk joka päivä ja oli tosi etova olo 247. en tajunnut kyl kiinnittää tohon suoleen sillon mitään huomiota... painokin oli tosi alhainen. koitin juoda kuitenkin tosi paljon ja levätä. lapsi ottaa kyllä tarvitsemansa energian. mut yllättävän hyvin sitä pärjäsi. ulkoilma ja maiseman vaihdos teki hyvää. jälkeenpäin on hieman ehkä huvittanut vaikka sillon olikin maailmanlopun meininki. kiwi on muuten mun mahalle tosi hyvä.

ja onnea vielä uudelle odottajalle! =)