Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lintu valvottaa :/

Vierailija
18.05.2010 |

Kirjosieppo on tehnyt pesän tuohon 5m päähän meidän makkarin ikkunasta. Pitää tosi kovaa meteliä, sillä on tosi kuuluva laulu ja tuntuu kuin laulaisi korvan juuressa kun ikkuna on auki (kuuma!)

Saako tuota pesää yrittää siirtää vähän kauemmas?

Vaikka olen mielestäni luonnon ystävä, ottaa tuo meteli pattiin. Olen raskaana ja herään öisin 5-7 krt pelkästään pissalle. Kun tuo sieppo vielä valvottaa illalla ja herättää aamulla, jää unet aika vähäisiksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirtää pesää, niin se on sitten bye bye sille pesueelle.

Vierailija
2/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita korvatulpat

Koska en kuulisi jos lapsilla olisi yöllä joku hätä, jos joku murtautuisi tms. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita korvatulpat

Koska en kuulisi jos lapsilla olisi yöllä joku hätä, jos joku murtautuisi tms. Ap.

Ei ne korvatulpat muuten ainakaan mulla niin paljoa vaimenna, ettenkö kuulisi kaikenlaista.

Vierailija
4/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kirjosieppo kyllä yöllä laula

Vierailija
5/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ikkuna kiinni ja hanki makkariin tuuletin, joka puhaltaa ilmaa sänkyäsi kohti koko yön. Laita muualta kämpästä kaikki ikkunat auki, ja jätä makkarin ovi auki niin ilma kiertää.

Vierailija
6/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ole kuitenkin aika lyhyt aika mikä niissä pesimäpuuhissa kuluu. Kohta se sieppo on muisto vain.

Vierailija
7/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kauaa enää laula. Lintujen kevätlaulut eivät kestä kovin pitkään, useimmiten tuo lyhytaikaisuus vain harmittaa. Älä kiltti siirrä pesää, eiköhän tuo lintu pian ala jo hautoakin.

Vierailija
8/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

herttaista kun teillä on kirjosiepon kanssa sama elämäntilanne - poikasia tulossa. Mukava muisto raskausajalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme