Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa lääkäriaseman toiminta!

Vierailija
18.05.2010 |

Mieheni on aika epävarma itsestään, jännittää soittaa "virallisiin" paikkoihin ja ei muutenkaan tykkää lääkäreistä, sairaaloista jne. Nyt hän parin päivän suostuttelun ja rohkaisun jälkeen uskalsi soittaa erästä asiaa yhdelle yksityiselle lääkäriasemalle ja he olivat nauraneet hänelle puhelimen toisessa päässä!

Voi luoja mitä toimintaa. Miehen itseluottamus ainakin tuon asian suhteen on taas mennyt pitkiksi pitkiksi ajoiksi. Ja kun terveydestä on kyse, niin asia olisi saatava hoidettua kuntoon :(

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta voi valittaa.

Ja menkää sitten terveyskeskukseen.

Vierailija
2/49 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko oikeasti kyse vakavasta jutusta? Silloinhan voit tehdä myös kantelun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olivat nauraneet?

Vierailija
4/49 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on mahdollista, tiedän kokemuksesta.

Vierailija
5/49 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖ..moi..täällä..matti..kyrpä..eiku KURPPA

Vierailija
6/49 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se varmaan vasta olisikin naurettavaa vastaanottohenkilöiden mielestä, jos vaimo soittelisi miehensä puolesta (näin mieheni siis ajattelee). Asia ei ole mikään hengenvaarallinen onneksi.

Eivät siis ilmeisesti mitään jättinaurua siellä olleet aikaiseksi saaneet, jotain pientä hihitystä. Se vaikutti mieheni itseluotamukseen kuitenkin paljon :(

ap

Vierailija
7/49 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten sinä tuollaisen miehen olet itsellesi ottanut? Mun olisi ihan mahdotonta kunnioittaa... Anteeksi, mutta kiinnosti...

Vierailija
8/49 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi varata aikaa netin kautta? Ei sitten kukaan naureskele...

Vierailija
9/49 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä pelota, että lääkäri vähättelee tai ei usko tai nauraa tai on ylimielinen tai sanoo jotain väärin tai antaa väärän diagnoosin tai kutsuu hoitajan paikalle tai asettelee sanansa muuten huonosti?!

Vierailija
10/49 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten sinä tuollaisen miehen olet itsellesi ottanut? Mun olisi ihan mahdotonta kunnioittaa... Anteeksi, mutta kiinnosti...

ja silti olen miehen saanut!

Harvassa on täydellisiä ihmisiä.

Vierailija
11/49 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous ja huonohko itseluottamus ovat vain yksiä mieheni puolista, enkä sanoisi niitä edes huonoiksi puoliksi. Itsekin olen joissakin tilanteissa aika ujo ja epävarma, eiköhän meistä aika iso osa ole... Nämä piirteet eivät tule edes esiin päivittäisessä elämässämme, vain jos pitää esim. soittaa johonkin "virallinen puhelu", pitää esitelmä jne.

ap

Vierailija
12/49 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pahoillani, mutta ei kait mies muutoin ole noin munaton, mikä kuva nyt kyllä tuli.

Ja miten tää otti sun hermoon noin kovin?

Jokaisen normaalin tulee aina tajuta ja tukea erityisiä, saa kai normaali joskus olla pölkkykin, eikä aina vaan jaksaa ymmärtää...

Vierailija
13/49 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtämään, mikä soitossa oli henkilökunnan mielestä niin hilpeää. Ajanvarauksesta tuskin oli kyse.

MILLE siellä oikein naurettiin, ap? Lääkäriaseman toiminnan arvioiminen on mahdotonta, jos ei edes hiukan saada kuulla, mitä tapahtui.

Vierailija
14/49 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö töissäkin pidä soittaa puhelimella, pitää esitelmiä, vakuuttaa, tavata ihmisiä? Meillä ainakin...

Vierailija
15/49 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä pelota, että lääkäri vähättelee tai ei usko tai nauraa tai on ylimielinen tai sanoo jotain väärin tai antaa väärän diagnoosin tai kutsuu hoitajan paikalle tai asettelee sanansa muuten huonosti?!

Hän ei pidä lääkärissä käynnistä, mutta aikuisena miehenä haluaa kuitenkin selvitä siitä yksin, niin kuin me kaikki.

Tämän aiheen perusteella miehestäni on nyt saatu varmaan aika väärä kuva, hän ei ole mikään tahdoton ja tärisevä hiirulainen, vaan ihan tavallinen mies, jolla on ehkä hieman normaalia huonompi itseluottamus :D Puhelimella soittaminen ja lääkäriasiat yhdistettynä ovat kuitenkin hänelle epämiellyttävä juttu.

ap

Vierailija
16/49 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eturauhasen tulehdusta tai peräpukamia... tsi-hih-hii...

Vierailija
17/49 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaa, kun et kerro perusasioita. MILLE siellä naurettiin? Sotkeentuiko mies sanoissaan? Esitteli itsensä väärällä nimellä? Sekoitti maksan ja munuaiset? Pyysi aikaa Tohtori Tirkille?

Vierailija
18/49 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtämään, mikä soitossa oli henkilökunnan mielestä niin hilpeää. Ajanvarauksesta tuskin oli kyse.

MILLE siellä oikein naurettiin, ap? Lääkäriaseman toiminnan arvioiminen on mahdotonta, jos ei edes hiukan saada kuulla, mitä tapahtui.

vaan mies oli soittanut, että onko mahdollista saada sairauslomaa päivän verran erään kokeen ottamisen takia. Joku hoitaja oli sitten räjähtänyt nauramaan, että ei todellakaan. Mielestäni ei siis ollut mikään naurun asia.

Eikö töissäkin pidä soittaa puhelimella, pitää esitelmiä, vakuuttaa, tavata ihmisiä? Meillä ainakin...

Hänen työsään ei tarvitse tehdä noita muita kuin soittaa puhelimella. Sellainen soittelu on hänelle kuitenkin niin arkipäiväsitä, että se ei jännitä.

Onko mieheni ainoa, jota jännittää soittaa puhelimella virallisia asioista?! Ihan vain tuli tästä mieleen... :)

ap

Vierailija
19/49 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päivän.

Ja ennen nettiaikaa annoin mielelläni mieheni tilata minulle lääkäriajat, jottei minun tarvinnut soitella.

Vierailija
20/49 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että kouluampujiin suhtauduttiin samalla tavalla ja että he nauttivat suunnattomasti kun pääsivät lahtaamaan kaltaisiasi väheksijöitä.

Sellaisen kuvan olen ainakin lehtiä lukemalla saanut.

Mikä ihme mielenterveydellisestä häiriöstä tekee sellaisen että moiselle sopii nauraa? Ei ujokaan kestä vituilua määrättömästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi