Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korvien putkitus Lohjan Sairaalassa

Vierailija
18.05.2010 |

Olemme jonossa putkitukseen Lohjan sairaalaan ja sain kuulla kaverilta että vanhemmat eivät pääse mukaan nukutukseen vaan lapsen vie hoitaja. Onko kellään kokemuksia? Meillä kyseessä todella lääkäri/ hoitaja pelkoinen lapsi joten vähän mietityttää tuo.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä väkisin tunkenut mukaan leikkaussalin ovelle asti.

Leikkihuoneessa annetaan esilääke vanhemman kanssa ollessa ja meidän lapset on ainakin olleet niin tokkurassa siitä lääkkeestä että eivät ole erityisemmin edes reagoineet siihen leikkaussaliin siirtymiseen. Eivätkä ole mitenkään noteeranneet sitä että äiti jäi oven taakse. (Kurkin leikkaussalin ikkunasta, ja siihen nuo on köllähtäneet pöydälle nukkumaan...)

Vierailija
2/5 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt joka kerta, meillä kolme lasta ja kaikki putkittu moneen kertaan. On käyty dextrassa, terveystalossa ja lohjalla. 2004 taidettiin lohjalla käydä, muistaakseni silloinkin pääsi leikkaus saliin. En nyt ihan satavarma ole. Mutta aivan varmastoi noissa muissa paikoissa olen ollut nukutuksen yhteydessä.

Se on aika kamalaa vanhemmalle. Lapsi menee ihan veltoksi sylissä ja viimeksi lapseltamme jäi silmät auki =( Tulee tunne että kuolee syliin. Siitä sylistä sitten nopeasti hoitaja/lääkäri nostaa leikkauspöydälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulut aikapaljon huonoa joten mietityttää tuo paikka.

Vierailija
4/5 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Helsingissä yksityisellä pääsee nukutukseen mukaan siksi aikaa, että lapsi nukahtaa, sitten vanhemmat pois.

Vierailija
5/5 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kaksi lapsista on leikattu Lohjalla, toisella putkitettiin korvat ja toisella leikattiin nielurisat. Hyvää hoitoa ovat saaneet, ei ole ollut moittimista. Ystävällistä henkilökuntaa ja osaavat hyvin käsitellä lapsia.