Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

epilaattori vai veetin kylmävahaliuskat?

Vierailija
18.05.2010 |

kumpaa suosittelet?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita liuskoja tarvii monta pakettia jos meinaa saada jälkeä aikaiseksi

Vierailija
2/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilaattori on taas todella hidasta. Itse sheivaan Venuksella, ei ole iso vaiva, kun muutenkin käy suihkussa. Itse sheivaan ehkä kolmen päivän välein ja siihen menee minuutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epilaattori, josta kyllä on hyötyä.

Se ei tosin ole nopea. Pelkissä säärissä kestää aika useita minuutteja, että saa oiekasti sileää jälkeä. Lisäksi epilaattori ei nypi lyhyimpiä karvoja, joten saman saa tehdä parissa päivässä mahdollisesti uudestaan, ennen kuin hyvä rytmi löytyy.

Jos vedän epilaattorilla ja perään vielä sheivaan, pysyy paikat sileänä alle viikon (hyvällä tuurilla). Mitä useammin epiloi, sit' pidempään on sileä tulos.

Ihanaa olisi jos voisi epiloida myös bikinirajat (kerran onnistuin ja karvat pysyi kokonaan poissa 2 viikkoa!) mutta se on niin tuskaista etten ole enää onnitunut samaan uudelleen. Samoin kainalot tihkuvat verta jos epiloin ja itkuparku tulee.

Vierailija
4/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun karvat on tarpeeks pitkiä :) eli niitä tarvii vähä kasvattaa enneku rupee liuskoja käyttään. mä tein viime talvena näin ja käytin kylmävaha liuskoja ja eipä tarvinnu kuukauteen ajella! pysy tosi hyvin ja pitkään karvat pois.. tosi kivuliasta se on mut parempi kylmävaha ku kuumavaha

Vierailija
5/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Veetin ihokrvanpoistovoiteita; hieroo iholle, antaa vaikuttaa about 5 minuuttia ja sitten lastalla pois.

Sileä kaunis karvaton iho ilman arpia.

Vierailija
6/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista vahaliuskoista on (aika vähäinen), niin mun mielestä ne ärsyttää ihoa helpommin, ja vetää jopa pahimmassa tapauksessa ihoa mukaansa.

Mä oon vannoutunut epilaattorin käyttäjä. Inhoan sheivaamista, se on kallista (Gilletten terät ovat kalliita, samoin geeli, joka kuitenkin on paljon parempaa hommaan kuin esim. saippua) ja kuivattaa ihoa.

Toki epiloiminen on hidasta, mutta sitä ei tarvitse tehdä kovin usein.

Vierailija
7/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Veetin ihokrvanpoistovoiteita; hieroo iholle, antaa vaikuttaa about 5 minuuttia ja sitten lastalla pois.

Sileä kaunis karvaton iho ilman arpia.

Mä en taas halua iholleni karvanpoistoaineen myrkkyjä.

Vierailija
8/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olisi jos voisi epiloida myös bikinirajat (kerran onnistuin ja karvat pysyi kokonaan poissa 2 viikkoa!) mutta se on niin tuskaista etten ole enää onnitunut samaan uudelleen. Samoin kainalot tihkuvat verta jos epiloin ja itkuparku tulee.

ja alapään ns. huvipuolen. Kyllähän se vähän sattuu, mutta oon tottunut siihen. Tekniikka vaatii harjoittelua! Kainaloita en epiloi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme