Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

78kg:sta 68kg:oon - vuosia yritin, vihdoin onnistuin!

Vierailija
18.05.2010 |

Tarkoitus laihtua vielä 10 kg mutta tuntuu ihanalta kun paino alkaa edes 6:lla!

5-6 vuotta sitten aloin lihoa, en tiedä mikä elintavoissa muuttui, omasta mielestäni ei juuri mikään, enkä saanut kiloja millään karistettua.

Kilot vaikuttivat aika lailla itsetuntoon, sen palautuminen on tässä varmaan parasta!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauti onnistumisen tunteesta ja tsemppiä jatkossa :)

Vierailija
2/5 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: ennen 60kg, nyt 82kg (ei raskaana)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja tsemppiä jatkoon!

Vierailija
4/5 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisäistänyt ne syömiset niin etten tarvinnut enää jäsenyyttä ja se kirjaaminen vaan jäi tekemättä.

Oli yllättävän helppoa loppujen lopuksi syödä 'oikein', kunhan tiesin todella mitä olin suuhuni päivän mittaan pistänyt. Helposti kuvittelee syövänsä kevyesti mutta oikeasti menee kamala määrä kaloreita suuhun! Ja sitten kun koittaa olla tosi tiukkana, tulee taas se repsahdus.

Vierailija
5/5 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokavalion muutoksella, vaikken nyt lopulta niin kauheasti mitään muuttanut, siis etten mitään kummaa tehodieettiä harrastanut vaan ihan perusruokaa söin kaiken aikaa, mutta napostelu ja karkit ja leivonnaiset sun muut jäi melko lailla pois. Mutta ei kokonaan! Välillä menee joku pvä rivi suklaata, enkä tunne syyllisyyttä. Mutta se rivi riittää sen entisen koko levyn sijaan..

Nyt kun kehtaan jo pistää verrarit päälle (eikä aikaisemmin oikein mitään kokoja löytynytkään) olen alkanut kyllä liikuntaakin harrastamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä