Olenko ainut, joka löytänyt uskon TV7:n kautta?
Kommentit (20)
Onni todella löytyy uskosta,eikä mistään muusta.
jos ei todellisesta onnesta ja tasapainosta tiedä ja siksi hakee keinotekoista uskomusonnea.
jos ei todellisesta onnesta ja tasapainosta tiedä ja siksi hakee keinotekoista uskomusonnea.
mun eksä eli jossai harhois.uskis oli.lapset ei saanu kuunnella musaa,ei telkkaa kattoo...noo kun meni tosi ahtaaks elämä nii erosin.14v tyttöki alkoi sit juua,kun siin käy nii jos ei mitää saa tehä,ni sit ku pääsee vapaaks nii kokeilee kaikki.
kauhiata helvetil pelotteluu oli miehen elämä...vielkii se elää siin harhamaailmas.
rahat silt meni kolehteihin,meil ei ollu ain ees ruokaa ku jumalalle piti jakaa ruokarahat...
sit ku erosin nii olinki antanu muka itteni perkeleen valtaan:0
*huoh*
ihan oikeasti säälin näitä uskovaisia ja mietin, millaiset elämänkokemukset hajottavat ihmisen mieltä niin, että nämä mantrat "ainoa todellinen onni löytyy uskosta" alkavat heista tuntua tosilta.
että uskosta saa vastauksen kaikkiin kysymyksiin - ja uskoon tultuani olen tullut erittäin tasapainoiseksi ihmiseksi.
Mutta eihän tätä kaikki ymmärrä, koska eivät halua myöntää, että joku on suurempi kuin itse olet.
Sen lisäksi minut vakuutti youtube.
Eli televisiokanavankin ja nettikanavien kautta voi tulla uskoon.
Tässä linkki ja vinkki syntisille:
vähän patistettaisiin uskomaan. Ei se ole pahaksi jos vähän pakottaa sanan äärelle.
Ihmisillä on paljon uskomuksia, ja nämä uskomukset tällä palstalla paisttattelevat.
Onnea oivalluksesi johdosta.
että uskosta saa vastauksen kaikkiin kysymyksiin - ja uskoon tultuani olen tullut erittäin tasapainoiseksi ihmiseksi. Mutta eihän tätä kaikki ymmärrä, koska eivät halua myöntää, että joku on suurempi kuin itse olet.
ennen uskoon tuloa luulit, että olet itse se suurin? :)
Hienoa, että sait uskon myötä tasapainon, toivottavasti ymmärrät, että moni on tasapainoinen ihan ilmankin uskoa - ymmärrän toki, että epätasapainoinen ihminen etsii jotain, millä saisi elämän järjestykseen.
...mutta onneksi olkoon, jos oot löytänyt Jumalan rakkauden ja Jeesuksen anteeksiannon elämääsi! Tv7 on tosiaan katsomisen arvoinen kanava, jos vaan vähän tervettä nöyryyttä löytyy katsoessa :) Eli malttaa etsiä niitä ohjelmia jotka itseä puhuttelee.
noiden sähköisten viestimien miinuspuoli on juuri tuo, että ei tapaa muita uskovia. Rohkaisen sinua, mene rohkeasti johonkin kristittyyn seurakuntaan tutustumaan muihin uskoviin. Itse olen tullut uskoon jo kauan sitten, mutta katselen mielelläni TV7:ää.
mutta ihmeitä tosiaan tapahtuu :D
Meidän perheessä katsotaan säännöllisesti seiskaa ja ulvotaan naurusta, lapsetkin.
Ihan oikeasti: Kai te sen verran kouluja olette käyneet, ettette usko ihan kaikkeen mitä siellä sanotaan. Jeesuksen nimeen valehteleminen kun ei mitä ilmeisimmin ole syntiä.
Mieheni erosi minusta juuri, hajoitti perheen jne. Yöllä en saanut unta ja katselin seiskaa kun ei muilta kanavilta tullut ohjelmaa. Jenkkiohjelmien jutut olivat tyhmiä mutta joukossa oli mm. suomalaisia lauluesityksiä jotka saivat pohtimaan. Olen aina pitänyt itseäni agnostikkona, mutta enää en tiedä.
Ja jos onkin niin että usko on ainoa joka pysyy...mitä sitten? Vaikeassa elämäntilanteessa oleva tarvitsee usein oljenkorren ja jos uskonto antaa itselle mielenrauhan, eikö se ole vain hyvä asia?
Moni meistä vannoo mm. rakastavansa aina samaa ihmistä eikä niin tapahdukaan, menettää lapsensa järkyttävällä tavalla ym. eli tavallaan mikään ei ole pysyvää.
aivan ihme paasausta koko kanava täynnä
T. uskova
Mäkin olen välillä katsellut sitä kun en ole saanut unta. Mä en usko Jumalaan mutta henkiseen kehitykseen kyllä ja haluan elää oikein toisia kunnioittaen ja oikeita valintoja tehden. Tv7 antaa usein minulle pohdittavaa, ei tosin uskonnon takia vaan nimen omaan henkisen kasvun myötä. Sitä paitsi siihen nukahtaa helposti kun joku puhuu rauhallisella äänellä :).
Parempi uskoa Jeesukseen kuin niihin arvoihin, joita tämäkin keskustelusivusto on pullollaan: pettämistä, jättämistä, kilpailua rahalla, tavaralla ja suorituksilla, ulkonäöllä, toisten ihmisten haukkumista ja arvostelua...
Olen iloinen, että olet löytänyt TV7:n kautta uskon.
noiden sähköisten viestimien miinuspuoli on juuri tuo, että ei tapaa muita uskovia. Rohkaisen sinua, mene rohkeasti johonkin kristittyyn seurakuntaan tutustumaan muihin uskoviin. Itse olen tullut uskoon jo kauan sitten, mutta katselen mielelläni TV7:ää.
jos muiden uskovien henkinen paine ei ole estämässä vapaata mietiskelyä ja järkevää ajattelua... :)
http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=8461
Hienoja todistuksia: maapallon ikä ei voi olla miljoonia vuosia, koska aurinko menettää joka sekunti 4 miljoonaa tonnia massastaan... täydellistä huijausta suurilla luvuilla. Unohtaa vaan että auringon massa on niin järjettömän suuri, että tuo 4 miljoonaa tonnia on kärpäsen paska.
Lisäksi sanoo että saa olettaa mitään, itse kuitenkin olettaa että mm. valon nopeus on ennen ollut "ääritön" :) ja että radioaktiivinen hajoaminen on ollut merkittävästi nopeampaa. Jokainen vähänkin fysiikkaa lukenut ymmärtää että jos radioaktiivinen hajoaminen olisi ollut merkittävästi nopeampaa, elämä olisi kuollut maapallolla siihen säteilyyn :)
sellaista sontaa ja aivopesua ko. kanavalta tulee