Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peräaukon valkaisu

Vierailija
17.05.2010 |

Onko kukaan tehnyt? Mitä jos siitä tulee liian valkea, eli erottuu ihon väristä.

Inhoan partnerin laikukasta persereijän suuta.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiennykkää et muitaki ku farkkuja voi valkaista?!

Vierailija
2/83 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näitä tehdään suomessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut kun levittää perävaon niin sieltä paljastuu vaik jonninmoista laikkua. On aknejälkiä, punaisia läiskiä, ruskeita läiskiä, luomia.

Olin menossa erään jäbän luo ja oikeen kysyin onko peba sit puhdas. Lupasi käydä suihkussa. Huomasin sen kuitenkin heti valheeksi, kun jo paidan läpi haiskahti hiki JA SITTEN kun pyllisti aktia varten niin leimahti paskan haju: eli sellainen samana päivänä pyyhityn perseen haju. Silloin meni maku hommista ja lerpahti heti. Olisin kyllä voinut duunata, mutta vitutti se niin likaisuus, kun olin siitä varta vasten kysynyt etukäteen.

Vierailija
4/83 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa valot himmeämmälle ja katselkaa kaunokkianne niihin ylempiin silmiin. Sinänsä mojova kasku kyllä kun kuulee, että joku arvioi partneriaan peräreiän perusteella, hahahahaahhahahaha! :-D :-D :-D

Vierailija
5/83 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persreijän valkaisua??? WTF??? Elämä mallillaan!

Vierailija
6/83 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kyllä muuta sanoa, ku et on jollain asiat mallillaan jos ei oo elämässä suurempia huolen aiheita ku väärän värinen pers´silimä. Onnittelut sille henkilölle!

Vierailija
7/83 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä perseestä.

Ei taida ylärajaa olla hulluudelle.

Vierailija
8/83 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisi mieli kuitenkin valkaista, niin olisi kiva kuulla, onko jollakulla oikeita kokemuksia asiasta. Ei se nyt mikään elämän keskipiste ole, mutta olisi kivaa, jos olisi soma peräaukko.

Vierailija
9/83 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras! :D :D :D

Siis paskaluukkuako te puleeraatte???

Vierailija
10/83 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää onko perseen silmässä laikkuja?

- pyydänkö naapurin reiskaa katsomaan?

(ei oikeen passa, kun mulla on toi homokammo)

- millaisella peiliviritelmällä oman perseen näkee.

(vanha mies ei taivu niin paljon, että yhdellä peilillä näkis oman perseensä ja kädetkin koppuu.)

- otankokuvan dikikameralla vai miten?

- vai onko kaikilla perseessä lailluja?

Vierailija
11/83 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan tehnyt? Mitä jos siitä tulee liian valkea, eli erottuu ihon väristä.

Inhoan partnerin laikukasta persereijän suuta.

Nyt en kyl enää usko silmiäni! Tää on ihan pohjanoteeraus ja älyttömin avaus mitä oon tääl ikinä nähnyt!!!

Partnerin inhottavan laikukas persreijän suu??? Hoh hoijaa! Hyvää kevättä vaan sulle ap...

Vierailija
12/83 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää onko perseen silmässä laikkuja?

näkee.

- otankokuvan dikikameralla vai miten?

Käännä paljas perse passikuva-automaatin kameraa kohti. Saat automaatista riippuen 4kpl väri- tai mustavalkokuvia. Varma laikunpaljastuskonsti! ;D

Vierailija
13/83 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Passikuva-automaatti! Käännä paljas perse passikuva-automaatin kameraa kohti. Saat automaatista riippuen 4kpl väri- tai mustavalkokuvia. Varma laikunpaljastuskonsti! ;D

[/quote]

Vierailija
14/83 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäthän on sexyt!

Vierailija
15/83 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kenelläkään kokemusta tästä starwhite vaalennusvoiteesta? valkaiseeko se todella pepun?

Vierailija
16/83 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä sallittua puhua peräaukon valkaisusta

Vierailija
17/83 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syö samaa ruokaa lokkien kanssa niin käy paska valkoiseksi. Sitten vain jättää pyyhkimisen puolitiehen ja siinä se.

Vierailija
18/83 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin yhtä voidetta, nimeä kyllä enää muista, joku Intime Whithener ehkä. Hyvin toimi, mutta piti tehdä joka kerta uudelleen jos tuli isompi hätä. Loppu rahat, poikakaveri sitten vaihtui.

Vierailija
19/83 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ainakin kikseissä mun pyllystä, sanoo että on ihanan rivoa (?) kun pyllynreikä on tumma. Mulla ainakin se ihoalue on huomattavasti muuta ihoa tummempi. No muutenkin mies ei ole sellainen kliininen tai pidättäytyvä, vaan aika.. no en tiiä eläimellinen tai heittäytyvä seksissä. Varmaan yrittäisi tiukasti kieltää jos ehdottaisin jotain persreiän valkaisua..

Liittyykö toi valkaisu just johonkin puhtauteen? Siis mielikuvaan puhaudesta?

Vierailija
20/83 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo kokeili kanssa jotain whiteneria ja oli härskiä jos sammutettiin valot niin hänen tuhkaluukun reikä loisti pimeässä yössä kauas kuin naantalin aurinko. Siinä aineessa oli vähän fosforia. Löysinpähän ainakin kakkospesälle ilman ajo-ohjeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi