Paise perseessä,help!!!
Mulla on vasemmassa pakarassa aivan mieletön paise (halkaisija n.2cm),se ilmestyi viikko sitten 4kk hiljaiselon jälkeen uudestaan (ennen ollut eri kohdissa).Istuminen on ollut vaikeeta ja todella kivuliasta.Eilen jouduin istumaan reilu 3h paikoillani ja illalla kipu oli aivan mieletöntä,mies pisti puhtaalla neulalla reiän paiseeseen mutta sisältä ei tullut mitään ulos ja sitä ei pystynyt puristamaan kun oli niin kipeä. Laitoin siihen yöksi antibioottista voidetta ja päälle laastarin.Aamulla kun vaihdoin laastarin niin sieltä valui mätää ulos itsestään purskahtelemalla,pyyhin sen ja laitoin päälle taas laastarin.
Kipu on nyt lisääntynyt päivän aikana,koko vasen puoli on kipeä nilkoista häntäluuhun saakka ja perseelläni en voi istua ilman pehmustetta.Äskön tsekkasin tilanteen ja edelleen valuu jotain verimäistä sieltä...mitä ihmettä tämän kanssa voi tehdä?En ymmärrä mistä uudestaan tämä paise kierre lähti kun oli niin pitkään poissa ja todellakin olen hygieniaani hoitanut.
Tiedän että mulle suositellaan lääkäriä mutta mulla ei oikeasti ole rahaa pesoakaan,miten voin kotona tätä paisetta hoitaan ja missä vaiheessa viimeistään kannattaa lekuriin mennä jos jostain yhtäkkiä rahaa saisinkin?
Pliis auttakaa joku hyvillä neuvoilla!
Kommentit (8)
ja laita haavataitos päälle. Välillä voit ehkä desinfioida. Kyllä se paranee.
siihen, sillai et menee kunnolla sinne sisälle.
Puhdas sidetaitos aina päälle ja desinfioiduilla käsillä aina hoidat sitä.
Jos iho alkaa punottaa ja tai tuntuu kuumalta lääkäriin heti, silloin on kunnon tulehdus päällä ja vaatii lääkehoitoa parantuakseen.
Kai olitte desinfioineet neulan jolla mies puhkaisi sen.
Ärsyttävä vaiva, mutta tulee aina säännöllisen epäsäännöllisesti. Itse, suihkuttelen, kuivailen, antisepti, laitan Bacibactia tai reseptillä saatavaa Fucidin voidetta.
Ja ilman muuta Buranaa komasti päivässä. On tulehduskipulääke ja näin ollen hoitaa tulehdusta.
Tsemppiä! Ärsyttävä mutta yleinen vaiva!
Montakos avausta teet samasta aiheesta???
Nyt ei auta muu kuin pitää puhtaana ja odottaa.
Jos olet jossain pesojen maassa, se voi olla loinen?
Pystyykö joku auttamaan?