Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi herkin raskaustesti, pitäisi saada varmuus

17.05.2010 |

Menkkojen pitäisi alkaa 22. -24.5. aikoihin. 21.5. joudun työprojektiin, sytostaattilääkkeiden kanssa tekemisiin, ja ne hommat on kielletty raskaana olevilta. Vauvaa on kovasti yritetty "tehdä" ja elättelen toiveita josko olisin raskaana, mutta pelottaa, että jos olen raskaana ja menen hämmentämään sytostaattien sekaan... Työkavereille tai pomolle en haluaisi kertoa mahdollisesta raskaudesta varsinkaan jos en edes ole raskaana. Onkohon joku kotitesti erityisen herkkä?

Nimim. yhden aivovaurioiden lapsen äiti

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa varmemmin oikean vastauksen.cb saattaa antaa turhan haamun vaikka ei olisikaan raskaana,prediktor on ainakin minulla toiminut aina moitteettomasti.vaikka siinä lukee että alkamispäivänä,niin olen jo viikkoa ennen saanut selvän plussan sillä.

Vierailija
2/2 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käsittelet sytoja oikein (laimennat vetokaapissa, sulla on asialliset suojaimet ym), en kyllä näe vaaraa. Ymmärrän huolestumisesi, varsinkin kun sulla jo sairas lapsi ennestään, mutta silti omasta mielestäni vähän hätävarjelua.

Kysymykseesi herkimmästä testistä en osaa vastata. Toivotaan että tulee plussa :)

-sh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi