Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoiset/iso rintaiset - apua!

Vierailija
17.05.2010 |

Näin helteillä roikkurintojen alle tulee punaista ihottumaa. Mitä olette käyttäneet, pelkkä talkki ei tunnu riittävän.

Eka kesä imetyksen loputtua ja rinnat todella roikkuvat ja ärtyvät sieltä alta. Muutama ylimääräinen kilo ei paranna tilannetta.

Voisiko joku vinkata, mitä käytätte?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan siis Tenavan rasvatalkkia apteekista. Sitten laita rintaliivien reunaosan alle, sen mikä jää rinnan alle (jossa monilla on metallituki), puoliksi taiteltu nenäliina tai pehmeä talouspaperiarkki. Siis kuulostaa typerältä, tiedän, mut jos ongelmasi on tuolla alueella niin voisi ehkä tepsiä. Ja ei sitä kukaan varmaan liiveihisi tule katsomaan :)

ollenkaa typerältä se talouspaperi on hyvä

Vierailija
22/47 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mikä susta on syynä siihen, että monilla tälläisillä Jkupin naisilla ei haudu eikä hikoa? Olisi kiva tietää sun kuppikokos, onko se oikeasti joku Ö että roikkuu väkisinkin polvissä hauduttamassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tajua että ISOT tissit tosiaan roikkuu. jos on ihan luomutissit eikä mitkään naurettavat silikonipompulapallot (ehehee :D ) niin ne todellakin roikkuu.

Mutta mitäs me isotissit, meistä ne miehet tykkää ja meidän perään ne kattoo :)

Vierailija
24/47 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo todennut, että kunnon liiveillä moiset ongelmat ovat historiaa. Vai pitääkö olla tosiaan jotkut Ö-kupin rinnat, että saa kutsua itseään isorintaiseksi?

t. G-kuppi

Voi noita PIENITISSISIÄ :( reppanat Ei ne tajua että ISOT tissit tosiaan roikkuu. jos on ihan luomutissit eikä mitkään naurettavat silikonipompulapallot (ehehee :D ) niin ne todellakin roikkuu. Mutta mitäs me isotissit, meistä ne miehet tykkää ja meidän perään ne kattoo :)

Vierailija
25/47 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinulla ei ole oikeaa sanottavaa niin olisiko parempi ettet jankkaisi samaa asiaa, joka on jo selvitetty.

Kysehän ei ole pelkästään rintojen koosta vaan myös mallista samoin kun koko ihmisen mallista. Eli ei liene vaikeaa ymmärtää, että yhdellä hikoaa ja toisella ei? Puhumattakaan, että ihon herkkyys ym. vaikuttavat.

Vierailija
26/47 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On G-kuppia, H-kuppia ja J-kuppia. Nämäkö on pienirintaisia?

Ja jos me kaikki ISORINTAISET sanomme, että liivit korjaa ongelman, mikä siinä on niin vaikea käsittää?

Totta kai ne isot rinnat roikkuu, mulla on napakin aikalailla keskellä tissivakoa, kun tissit roikkuu vapaina niin alhaalla, ja ilman rintsikoita, ja huonoilla rintsikoilla hautuu niin perkeleesti, mutta kun liivit on oikeeasti HYVÄT ne tissit ei vaan pääse roikkumaan.

Jos liivit eivät ole täydelliset, vaan tissit pääsevät roikkumaan edes sen muutaman sentin, tulee heti ongelmia hautumisesta

Vierailija
27/47 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat eivät roiku liivien kanssa. Liivit istuvat. Mikä siinä on niin vaikea käsittää? Jospa annetaan asian olla, sain jo muutaman hyvän vinkin sellaisilta, jotka ongelman ymmärsivät. Muutama muu ei taas ymmärtänyt, mutta voivat toki jatkaa jankkaustaan jos niin haluavat.

Vierailija
28/47 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun perusteella voisi sanoa, että osa isorintaisten aivokapasiteetista löytyy sieltä rinnoista, sen verran älytöntä väittelyä. Ap toistaa moneen kertaan, että liivien kanssa ei ole ongelmaa ja silti useampi uhkea povipommi jaksaa vain väittää mutku kyllä se vika siellä liiveissä on.

Vierailija
29/47 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon liiveissä ei roiku isotkaan rinnat. Jos roikkuu niin on vikaa liiveissä.

Liiviliikkeitten myyjätkään ei aina ole oikeassa liivikokojen kanssa. Viimeperjantainakin törmäsin myyjään, joka selvästi vaan halusi myydä mulle bodyn, vaikka sopivaa kokoa ei ollut. Väitti sitten että "hyvältä näyttää", vaikkei se oikeasti istunut ollenkaan. Ja kyseessä oli alusvaatteiden erikoisliike, josta aikaisemmin olen saanut hyvää ja asiantuntevaa palvelua.

no ei nyt tietenkään valtoimenaan mutta kyllä mulla ainakin rinnat "roikkuu" vaikka onkin hyvät ja oikean kokoiset rintaliivit päällä.

Tietty noi teidän e ja f kupit on pieniä näitten lollojen rinnalla. Mulla K kuppi.

Vierailija
30/47 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasia jäi tietty sanomatta :)

Mulla usein tuota punaista ihottumaa rintojen alla ja lääkäri määräs siihen Datacroft rasvaa, joka toimii hyvin. Muutaman kerran laittaa yöksi niin ihottuma on tiessään! Mutta se on siis reseptillä.

Vierailija
31/47 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon liiveissä ei roiku isotkaan rinnat. Jos roikkuu niin on vikaa liiveissä. Liiviliikkeitten myyjätkään ei aina ole oikeassa liivikokojen kanssa. Viimeperjantainakin törmäsin myyjään, joka selvästi vaan halusi myydä mulle bodyn, vaikka sopivaa kokoa ei ollut. Väitti sitten että "hyvältä näyttää", vaikkei se oikeasti istunut ollenkaan. Ja kyseessä oli alusvaatteiden erikoisliike, josta aikaisemmin olen saanut hyvää ja asiantuntevaa palvelua.

no ei nyt tietenkään valtoimenaan mutta kyllä mulla ainakin rinnat "roikkuu" vaikka onkin hyvät ja oikean kokoiset rintaliivit päällä. Tietty noi teidän e ja f kupit on pieniä näitten lollojen rinnalla. Mulla K kuppi.

Vierailija
32/47 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttakaan ja kuntoilkaa itsenne normaali-ihmisen mittoihin, niin helpottuvat tissinäpytkin edes hieman. Miten joku voi tehdä itselleen tuollaisen elämän?

Vierailija
33/47 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttakaan ja kuntoilkaa itsenne normaali-ihmisen mittoihin, niin helpottuvat tissinäpytkin edes hieman. Miten joku voi tehdä itselleen tuollaisen elämän?

Ja mistäs sä tiedät minkä kokonen ihminen minä olen!? Että ottaa tommonen yleistys päähän!! Se että on isot tissit, EI tarkoita sitä että täytyy olla ylipainoinen!!! Argh!!

Vierailija
34/47 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika "sisältörikas" etten sanoisi... Mutta jos joku vielä on paikalla noista, jotka meinaavat, että riippurinnat eivät roiku oikeissa liiveissä niin kertokaapa nyt sitten, millaiset liivit riippurinta voi valita, etteivät rinnat roiku? En ole koskaan löytänyt ainoitakaan liivejä, jotka olisivat estäneet erittäin pitkiä rintoja roikkumasta. Tietenkin ne vähän tukevat, mutta rinnan malli on ja pysyy roikkuvana.

Vierailija
35/47 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistetty sienija kortisonilääke...myös mieto kortisoni auttaa,,mutta siis,,mun tissit ei roiku liiveissä..

t.h 75

Vierailija
36/47 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika "sisältörikas" etten sanoisi... Mutta jos joku vielä on paikalla noista, jotka meinaavat, että riippurinnat eivät roiku oikeissa liiveissä niin kertokaapa nyt sitten, millaiset liivit riippurinta voi valita, etteivät rinnat roiku? En ole koskaan löytänyt ainoitakaan liivejä, jotka olisivat estäneet erittäin pitkiä rintoja roikkumasta. Tietenkin ne vähän tukevat, mutta rinnan malli on ja pysyy roikkuvana.

Ihan tavallisen kaarituelliset liivit, ja olkaimet tarpeeksi kireällä niin ei varmasti roiku. Mulla koko 85D

Vierailija
37/47 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis J-kokoluokan rintoja. Että voiko joku väittää, etteivät roiku jos on oikeanlaiset liivit...

Vierailija
38/47 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissivakoon kasvaa helpolla sitten bakteeritulehdus miksi ei parane pelkällä talkilla osta apteekista antibiootti puuteria ja paranee. basibact

Vierailija
39/47 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä riippuu niin paljon ihmisestä paljonko sitä hikoilee. Itselläni on pienet C-kupin rinnat ja hikoilen rintojen alta silti, olin sitten ilman rintaliivejä tai niiden kanssa. Helteellä tulee melkein joka kerta niitä "tissihiki läikkiä" :( Joudun pari kertaa päivässä pyyhkiä rinnanaluset vessapaperilla.

Osaan vaan kuvitella millainen tilanteeni olisi jos minulla olisi isot rinnat.

Tämä viesti tarkoitettu heille jotka väittävät että oikeankokoiset rintaliivit auttaisi. Ei ne vaan auta hientuotantoon.

Vierailija
40/47 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon luullu olevani läski ja plösö, mutta ilmeisesti en olekaan. Vaatekoko on kyllä jätti, mutta hautuvia paikkoja mussa ei sentään ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi