Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gracon turvakaukalo, en tiedä malliamme

Vierailija
17.05.2010 |

Mistähän ihmeen kummasta voin saada selville, mikä kaukalomalli meillä on? Ohjelehtisessäkään ei mainita, eikä itse kaukalossa.

Olen etsimässä rattaita, joihin saa kaukalon kiinni, mutta vähän rajoittunutta hakuammuntaa, kun en tiedä kaukalosta tärkeintä tietoa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sopii Graco Trekko rattaisiin... tässä kaukalossa on valkoinen tarra pohjan ulokkeen sisäpinnassa. Pyörittelepä vielä sitä kaukaloa :)

Vierailija
2/5 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa meidän olla autobaby.

Kaukalo on muutaman vuoden vanha, ostettiin se miehen työkaverilta käytettynä, ja nyt on ongelmana löytää väreihin sopivaa ratasta :))

Pulmat on monet!!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.gracobaby.com/Products/Pages/ProductDetails.aspx?ProductID=6…

Meillä on vaunut/rattaat erikseen, nyt pitäisi vaan saada istuimelle ratasosa...ja toisaalta kevyet cityrattaat ois kyllä myös hyvät. Vaunut on aika massiiviset Teutoniat vm. ´04.

Ap

Vierailija
4/5 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä kaikki kaukalot käy kaikkiin rattaisiin, joihin ylipäätään kaukalo käy. Gracolla taitaa olla 1 ratasmalli, johon ei kaukalo mee, ja se on varmaankin sitten joku sattarimalli.

Kaukaloista, Autobaby ja Logico S on perjaatteessa sama kaukalo, Logico S vaan uus, paranneltu malli. Tossa autobabyssa on 3-pistevyöt, Logico S:ssä 5-pistevyöt. En tiedä eroaako muuten toisistaan. Meillä on itellä tuo Logico S joten tuosta autobabysta ei sen enempää ole kokemusta, mitä nyt pari kertaa olen siihen sukulaislapsen laittanut ja ottanut pois.

Vierailija
5/5 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä löydän meidän muutaman vuoden vanhaan hopea-mustaan kaukaloon sopivan ratasosan?

Haluisin kokomustan, mutta Gracon sivuilla ei sellaista ole.

Oh boy :)

Ap