Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pvkodin henkilökuntaa pyytää voitelemaan lapsen aurinkorasvalla

Vierailija
16.05.2010 |

ennen ulkoilua? 3-v tuskin itse osaa tehdä tuota kunnolla ja kun keli on mitä on, aika pienissä vaatteissa melkein pakko olla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta sinä itse ostat sen rasvan.

Vierailija
2/8 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän päiväkodissa (iso, kunnallinen) pyysivät erikseen vanhempia tuomaan rasvaa tätä varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille omat rasvat, koska pihaan paistaa aurinko koko päivän. Uskoisin siis, että henkilökunta mielellään rasvaa lapsen ennen ulosmenoa teidänkin päikyssä.

Vierailija
4/8 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän ryhmässä pyydettiin vanhempia tuomaan omat rasvat päiväkodille ja aina rasvattiin muksut pihalle.

Vierailija
5/8 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän ryhmässä pyydettiin vanhempia tuomaan omat rasvat päiväkodille ja aina rasvattiin muksut pihalle.

ja ne lapset joilla ei ollut rasvaa mukana rasvattiin muiden rasvoilla. Aika ärsyttävää kun oli aina kyse samoista lapsista ja oma purkki hupeni todella pian.

Oli nimittäin laadukasta rasvaa joka oli helppo levittää niin varmaan siksi tädit sitä mulle "lainailivat"

Vierailija
6/8 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita lapsia rasvattu. Ne, joilla rasvaa ei ollut, puettiin pitkähihaisiin, ohuisiin paitoihin (jos sellainen löytyi). Kyllä ne vanhemmat rasvan toi, kun sitä pyydettiin ja jos eivät tuoneet, sanoivat ettei lasta tarvitse voidella.

Vierailija
7/8 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pk.iin,toivottavasti rasva tulee oman lapsen käyttöön..

Vierailija
8/8 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset rasvaa ennen päiväkotiin menoa?

iltapäivän ulkoiluihin jos aamulla on rasvattu. Meidän herkkäihoinen lapsi pitää muistaa rasvata parin tunnin välein jos ollaan enemmän ulkosalla (tai useita kertoja mennään ulos päivän aikana), muuten palaa ihan takuuvarmasti.

Aurinkorasvan vein hänelle jo huhtikuussa päiväkotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi