Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pitkiä aikoja olet ollut yksin lapsesi kanssa?

Vierailija
16.05.2010 |

Minkä ikäisen? Mikä sinua jännitti silloin, jos jokin? Tai pelotti?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ehtiny paljoo miettimään tommosia.

Vierailija
2/9 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen työn takia. Hieman alle viikon pätkät oli yleisiä, mutta pisin aika taisi olla 2vkoa kun esikoinen oli alle vuoden ja toinen raskaus hieman yli puolen välin.

Eipä juuri mikään jännittänyt tai pelottanut. Kaikki meni ihan sillä samalla rutiinilla kuin aiemminkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen totaali yh. Ei oo vielä mikään jännittänyt tai pelottanut.

Vierailija
4/9 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus jopa 3 viikkoa ulkomailla. Yleensä viikko pari kerran kuussa. Ihan esikoisen syntymästä asti. Isovanhempia eikä muita turvaverkkoja ole olemassa mutta miksi pelkäisin. Onhan se toki joskus raskasta.

Vierailija
5/9 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alussa kyllä jännitti ja pelotti miten pärjään kun jäin yksin vauvan kanssa heti sen synnyttyä. Enää ei jännitä tai pelota :)

Vierailija
6/9 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isännän reissailun vuoksi. Isovanhemmat ovat onneksi lähimaastossa niin voi kutsua hätiin jos jotakin erikoista sattuu. Jännittää lähinnä se että jos lapset sairastuis silloin kun isäntä pois. Yhdellä lapsista on infektioastma ja monesti joutunut sairaalaan flunssan yhteydessä.

Vierailija
7/9 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kk tuli just täyteen :) ei oo jännittäny/pelottanu :)

Vierailija
8/9 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä silloin sain apua ja seuraa, esim. anoppi otti pari kertaa isompia lapsia yökylään ja oma äitini kävi pariin otteeseen kaupassa, ettei tarvinu lähteä koko komppanian kanssa minulla.

Lapset olivat tuolloin 3kk, 2v, 4v, 6v ja 8v. Mies oli kalareissulla Venäjällä :)

Yleensä olen 2-3 vrk yksin lasten kanssa n. kerran kuukaudessa, kun mies tykkää käydä mökkeilemässä kavereidensa kanssa. pari kertaa vuodessa on työreissuja, jolloin on poissa 3-10vrk.

Nykyisin nuo on jo ihan helppoja, kun nuorinkin lapsi täyttää elokuussa 4v ja kolme isointa pärjää keskenään kotona pari tuntia / voivat vahtia pikkuaikoja pienempiä.

Vierailija
9/9 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan 3 viikkoa. Lapset 11 kk ja 3 v. Lasten kanssa ei jännittänyt eikä pelottanut mikään, lähinnä jännitin sitä selviääkö mies hengissä onnettomuuden jälkeen. Onneksi selvisi, vaikka vuodepotilaana mun hoidettavana olikin kotona vielä puolisen vuotta.