Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkälle olette salanneet raskauden?

Vierailija
16.05.2010 |

Millä viikoilla ovat ihmiset sen huomanneet?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni oli menossa rvko 24 ennen kuin tuplien tulo näkyi kunnolla. Ja olen normaalisti 57 kg painoinen.

Vierailija
2/19 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni jo näkyi paljon aikaisemmin, joten ei pystynyt kovin kauan raskautta peittämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ollut huomannut mitään. Toisella suurinpiirtein samaan aikaan. En kyllä käsitä miten sitä ei huomattu, kun masu pömpötti omasta mielestä aika paljon

Vierailija
4/19 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolivälissä raskautta. Samoin kakkosesta kerrottiin puolivälissä. Kolmosesta kerroin aikaisemmin.

Töissä olen kertonut n. rv:lla 28.

Vierailija
5/19 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin raskaus ja tuleva vauva on niin hieno ja mukava asia, etten tiedä pystynkö pitämään asiaa kuinka kauan vain omana tietona.

Vierailija
6/19 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkaa maha pömpöttää siihen malliin, että pitää kai kohta kertoa mun oppilaille. Toistaiseksi kukaan ei ole kysynyt mitään. Työkaverit kyllä tietävät.

Vierailija
7/19 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(enkä kyllä ole halunnutkaan salata) kuin muutamia viikkoja. Olen kova kahvinjuoja, mutta alkuraskaudessa ei kahvi ole mennyt alas. Ja aina sen on joku tarkkasilmäinen työkaveri pannut merkille, että meikäläisen kupissa roikkuu teepussi... Kaikista neljästä raskaudesta olen "jäänyt kiinni" viimeistään rv 9 mennessä.

Vierailija
8/19 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"salaamaan" toisen odotuksen opettajiltani aina viikolle 37 asti, he vauva syntyikin sitten 37+6:)

Ei niinkään olllut tarkoitus "salata", en vain halunnut erikois huomioita vauvan takia.

Valmistuin kun vauva oli 2 viikkoa vanha.

Vierailija
9/19 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole nähnyt yhtään mitään syytä salailuun.

En myöskään ole heti siitä kuitenkaan kaikille kailottanut, vaan ihan normaalin kanssakäymisen yhteydessä se on tullut julki.

Vierailija
10/19 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pomolle kerroin vkolla 22, työpaikalla 25, samaan aikaan mun vanhemmille. Miehen vanhemmat kuulivat monen asian takia vasta vkolla 37.

Takana vuosia lapsettomuutta, en halunnut kertoa aikaisemmin.

Vierailija
11/19 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä jonkin aikaa, mutta ilmeisesti yt:t tulossa, niin pitää kai pelastaa itseni ja kertoa. Viikolla 12 menossa.

Vierailija
12/19 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lopetin röökin polttamisen. Ja olin muutenkin niin innoissani että kerroin raskaudesta kavereille ja sukulaisille vaikka raskaus oli vasta tosi alussa.

Vierailija
13/19 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan kysellyt sitä ennen. kolmas lapsi kyseessä.

Vierailija
14/19 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ensimmäinen raskaus "säilyi salaisuutena" kahdeksannelle kuulle, kun aloin käyttämään kevyempiä vaatteita keväällä. toinen raskaus pysyi jopa naapureilta salassa loppuun asti ja selvisi heille vasta, kun työntelin vaunuja. johtui osakseen talvivaatteiden peittävyydestä. ihan normivartaloinen muuten olin.

nyt kolmannella la melkein samana päivänä kuin kakkosella, joten tule talvivaatteiden käyttö taas eteen ennen loppu ajan pömppää.

Vierailija
15/19 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi raskaus pitäisi salata?

Huomaahan sen sitten kun näkyy. Minä en ole sitä toitottanut. Töissä tuli ilmi sitten kun sanoin jääväni lomalle ja sen jälkeen äitiyslomalle (pidin väljiä vaatteita), sukulaiset huomasivat aina joku joskus. Lähimmät toki tiesivät.

Vierailija
16/19 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmekä kerro kenellekään sukulaiselle eli maha kyllä näkyy kun useampi raskaus takana, eli vältellään sukulaisia niin pitkään kuin mahdollista .....tällä kertaa mua ei loukkaa kyllä kukaan eli aiemmin olen tosiaan saannut kuulla vaikka mitä kun raskauksista ollaan kerrottu, eli samaa virhettä en enään tee. Jos onnistun välttelemään kaikkia sukulaisia raskauden loppuun saakka niin tyytyväinen olen. Voin sitten vaan lähettää ristiäiskutsun ja ne jotka haluaa kyllä tulee. Suku on pahin...

Vierailija
17/19 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen töissä, joskus viikolla 25, alkoi silloin näkymään selvemmin. Vihaan sitä raskaus-hömpötystä, ihan kuin tekisin jotain suurta ja mahtavaa. Yleensäkin kaikki onnittelut raskaudesta ja vastaavat ovat niin teennäisiä jne.

Vierailija
18/19 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja raskaudesta kerrottiin vasta viikko sitten, kun oli melkein 12 viikkoa täynnä. Alunperin oli tarkoitus kertoa paljon myöhemmin, mutta jatkuva salailu alkoi olla niin vaikeaa, että päätettiin kertoa äitienpäivän kunniaksi.

Silti asiasta ei ole vieläkään tarkoitus huudella kaikille, vaan odotellaan vielä jonkin aikaa.

Olen hoikka ja maha näkyy jo jonkin verran. Ei kylläkään niin paljoa, etteikö sitä saisi hyvin peitettyä, mutta kuitenkin sen verran, että joudun kiinnittämään sen peittelyyn jo huomiota ja se on pitemmän päälle melko raskasta. Siksikin oli helpotus, että nyt saa edes lähipiirin edessä antaa mahan pullottaa vapaasti. :D

Vierailija
19/19 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun palasin kesälomalta töihin. Maha oli jo niin selvä vauvamaha, ettei sitä oikein pystynyt enää peittelemään. Läheisille sukulaisille ja ystäville kerrottiin joskus rv 13 alkaen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän