Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mummoilla on niin kauhea kiire saada lapset yökylään?

Vierailija
16.05.2010 |

Yökyläily on 0-3-vuotiaalle ja tämän äidille iso stressi, ei mikään ilonaihe. Eikö voi odottaa että lapsi on vähän isompi, onko pakko painostaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en anna lastani edes mummolle ennekun on ainakin sen vuoden ikäinen. mielellään en vielä silloinkaan kyllä sitä ehtii sitten olemaan isompanakin mummolassa yökylässä!

Vierailija
2/6 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa olen harmitellut! Meillä on herkkä juuri parivuotta täyttänyt lapsi, jota miehen vanhemmat kärkkävät koko ajan yökylään ja kuulemma pitäisi olla pidemmänkin aikaa. He eivät itse tule koskaan meille yöksi pyynnöistä huolimatta, eivätkä oikein osaa käsitellä pikkulasta. Esim. jos lapsi kitisee väsymystä, alkavat leikkiä ja villiinnyttää vain jne.. en todellakaan osaisi jättää stressittä yökylään. Harmittaa kun olen se tiukkapipo joka kieltää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä tai lähdettä, vai mennäänkö taas ihan mutu-tuntumalla?

Vierailija
4/6 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet niinkuin itsestäs parhaalta tuntuu.

tunnet lapsesi parhaiten joten jos tuntuu että lapsi ei viihtyisi mummolassa niin ei sinne kannata viedä..kyllä sitä kerkiää myöhemminkin. siitenkun lapsi osaa itse kerto paremmin mitä haluaa.

Vierailija
5/6 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 3- ja 5 v. lapset eivät ole yökyläilleet isovanhempien luona, joskus he ovat kyllä hoitaneet yön yli lapsia meillä kotona. Aikansa appivanhemmat kärttivät mutta jaksoin aina todeta, että vasta sitten kun lapsi itse pyytää päästä, niin pääsee. Nyt enää harvemmin kyselevät. Ovat yrittäneet puhua lapsia ympäri, mutta lapset sanovat, etteivät halua mennä ilman meitä vanhempia ja ei siis ole tarvinnut mennä pakosta vain siksi, että isovanhemmat haluavat. Nykyisin eivät tosiaan enää kauheasti edes kysele, kun saavat hoitaa lasten 1- ja 3-v. serkkuja ilan alituiseen vuorokausikaupalla.

Vierailija
6/6 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tartteeko siihen nyt linkki olla todisteeksi, jos ihminen kokee stressaantuvansa siitä, että pitää jättää lapsi yökylään?

Linkkiä tai lähdettä, vai mennäänkö taas ihan mutu-tuntumalla?